zondag 2 juni 2013

Op dit moment #2


Het is nog niet zo lang geleden dat ik een op dit moment deed, maar toch, ik vond het wel leuk om eens in de zoveel tijd te doen en de reacties waren leuk en positief.
Vandaag is het woensdag als ik dit artikel schrijf, en ik zit hier lekker in de middag wat dingen te doen voor school en mijn blog, onder andere dit artikel schrijven dus.
Ik laat je weer zien wat ik aan heb, eet, drink en nog veel meer, lees je mee?


Zo ziet mijn werkplek eruit op dit moment, rommelig en vol met bakjes en glazen waar eten en drinken in heeft gezeten.
Ik heb namelijk net noodles op, en er staat altijd een glas water naast mij.
Natuurlijk heb ik ook altijd mijn mobiel binnen handbereik, want ja, wat moet ik toch zonder?



Hier zie je waar ik mee bezig was, de volgende dag moest ik een presentatie houden over Johannes Vermeer voor nederlands, tja, en daar moest natuurlijk een powerpoint bij!

T was geen erg boeiende middag, ik had een afspraak met het bedrijf die mij helpt met Youtube, ik moest wat blogposts maken, waaronder deze, foto's maken van een product van Nivea dat binnenkort online komt, een presentatie afmaken en in elkaar zetten, en nog even wat rekenen doornemen voor een examen die ik en de hele klas moet over doen.

Daar even meer over, ik heb jullie misschien wel eerder verteld dat ik een reken examen moest maken, en dat is blijkbaar landelijk een gemiddelde van een 4 geworden. Erg jammer, want ook ik zat bij die mensen die een 4 had.
Die vrijdag moest ik hem over doen, dus nog even alles op een rijtje zetten kan geen kwaad!


Eindelijk sinds een lange tijd mijn earcuff weer eens in, ik vind hem nog steeds super leuk!
De look van die dag was super simpel, ik had geen zin om een hele uitgebreide look te maken, en soms mag dat best wel eens. Een mascaraatje doet wonderen.


Omdat ik er een lekker chill middagje van wilde maken heb ik maar mijn jogging broek aangetrokken! Zit super lekker, en er is niemand die het ziet. Gewoon omdat het kan dus!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!! Have a nice day!
Photobucket

You might also like