zaterdag 8 juni 2013

Nivea body lotion 48h voor de extra droge huid.




Ik heb een hele droge huid, en vooral op mijn benen en armen. Een goede bodylotion is voor mij dus echt een must!
Normaal heb ik altijd een bodylotion van Nivea, maar laatst had ik een dove body cream. Hij was fijn, maar helaas is hij nu op!
Toen zag ik een nieuwe verpakking van een bodylotion van Nivea in het schap staan, speciaal voor de droge huid. Ik nam hem mee, ik was wel benieuwd!
Er zit in deze nieuwe verpakking maar liefst 400 ml in, waar je dus een hele tijd mee kan doen!



Nivea spreekt er zelf goed over, en geeft mij hoge verwachtingen! Ik ben heel benieuwd of dit nou echt een bodylotion is die mijn huid meer voed dan andere.

De nieuwe verpakking vind ik wel leuk, ook is hij makkelijk open te maken. Het heeft een beetje een soort ouderwetse melk fles vorm, wat ik eigenlijk heel origineel vind!


De substantie is redelijk vloeibaar, maar dat vind ik vaak juist wel fijn bij bodylotion.
Hij trekt niet heel erg snel in, maar snel genoeg om na een paar minuutjes al je kleren aan te doen.
Ik merk gelijk dat hij goed hydrateerd als ik hem op mijn huid aan breng, erg fijn vind ik dat!

De geur is zoals ik hem ken van Nivea, daar is niets aan veranderd, wat ook wel weer een goed puntje is. Het ruikt lekker schoon, zacht en eigenlijk heel neutraal.



De bodylotion voed heel fijn, je ziet meteen verschil en mijn huid word er veel elastischer en soepeler van. Ook heb je niet heel veel nodig om je helemaal in te smeren, wat ook zeker weer een pluspuntje is, zo doe je nog langer met een fles.
Ik gebruikt hem nu al een paar dagen en ik vind hem heel fijn!

Minpunten: 
  • Trekt niet super snel in


Pluspunten:
  • Leuke verpakking
  • Fijne geur
  • Goede substantie, niet te vloeibaar, niet te dik
  • Hydrateerd snel en goed
Ik ben heel tevreden over deze lotion, hij is voor 7,11 te koop in bijvoorbeeld Kruidvat of Etos.


Photobucket

You might also like