vrijdag 7 juni 2013

Mijn favoriete... #6 Oogpotloden!


Wow! Dames! Wat is het alweer lang geleden dat ik een 'Mijn favoriete...' deed!
Laatst was ik weer eens wat door mijn stash aan het graaien en kwam toen bij de oogpotloodjes terecht. Die had ik nog niet behandeld!
Vandaag laat ik jullie mijn echte favorieten zien van mijn oogpotloden!
Want ja, toen ik ze een voor een swatchte wist ik wel waarom ik ze tot favoriet benoemde, benieuwd? Kijk mee!
Hier boven zie je de 5 potloodjes al liggen, ze zijn allemaal redelijk budget, maar sommige zijn niet meer te koop. Hou er rekening mee dat er bijvoorbeeld Limited Editions bij zitten, en die dus niet meer verkrijgbaar zijn. Maar, dat hoeft niet te betekenen dat dat merk in het algemeen geen fijne oogpotloodjes hebben!


Laten we beginnen met dit LA colors jumbo eye pencil, deze kocht ik ooit in Den-Haag in de Afro shop. Ik vind hem ontzettend fijn, hij is super gepigmenteerd en is erg goed te gebruiken als bijvoorbeeld een basis!



Dan een duo potloodje van de Fancy, die ik 2 jaar geleden denk ik bij de Fancy kreeg. Ik verwachte er totaal niet veel van, want tja, wat kan je eigenlijk ook verwachten van make-up dat bij een tijdschrift zit?
Maar tot mijn grote verbazing kwam er nog verdomd veel pigment vanaf, me likes!


Ik heb ze al vaker genoemd, en zelfs ook al gereviewd, de Teeez LE Boudoir secrets oogpotloodjes in de kleur 05 gutsy en 14 cool.
Ze geven waanzinnig goed pigment af en blijven ook nog eens prima zitten. Ook hebben ze een mooie shiny finish!


En dan nog een potloodje die ik al eerder heb gereviewd, deze van Kiko!
Dit is de kleur 100 en dit is een simpele, maar oh zo mooie matte grijze kleur, love it!
Hij blijft super lang zitten en ik vind donkergrijs vaak net wat mooier staan dan zwart.


En dit zijn de swatches! Ik vind ze zo op een rijtje echt super mooi, zo zie je dat dit wel echt favorieten MOETEN zijn. Super veel pigment, blijven lang zitten, mooie kleuren en hebben een mooie finish, dit zijn mijn favorieten!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, heb jij ook een favoriet als het om oogpotlood gaat?
Photobucket

You might also like