maandag 17 juni 2013

New in: Runningshoes!!



Daar zijn ze dan! Ik heb ze!! In dit artikel konden jullie al lezen dat ik opzoek was naar hardloop schoenen, en ik heb ze eindelijk kunnen vinden.
Ze zitten onwijs lekker, staan heel leuk en waren helemaal niet zo duur. Ben je benieuwd welke dit zijn en hoe ik ze vind? Lees lekker verder!


Ik was al verschillende winkels langs gegaan om het perfecte paar te vinden, maar vaak genoeg zonder succes. Afgelopen zaterdag vond ik dan toch uiteindelijk een winkel waar ze genoeg schoenen hadden en er sowieso wel een paar bij moest zitten dat aan mijn wensen voldeed. 
Bij Perrysport heb ik deze nieuwe Asics gekocht, heerlijke hardloop schoenen met een gel zool. Daardoor zitten ze echt super lekker en bewegen ze goed mee met mijn voet.
Ook de kleur is echt geweldig, al was dat niet eens het belangrijkste voor mij, al waren ze pimpel paars met een goud randje, het gaat mij er om dat ze goed zitten en mij steun geven.

Het zijn de Asics Galaxy GS in blauw, en ze waren 44,99 wat ik een prima prijs vind voor goeie hardloopschoenen. Het grappige is dat ze de schoenen onder kinder hardloop schoenen verstaan, daarom waren ze ook zo goedkoop. Voor de volwassen versie kom je al snel boven de 70 euro uit, en tja, dat vind ik toch echt even te veel.

De bedoelling is dat ik nu via een schema ga hardlopen. Opbouwen is met dit ontzettend belangrijk, en dat weet ik maar al te goed. Blessures wil ik echt voorkomen, helemaal zo nu we de vakantie periode in gaan.
Ik ben ook van plan om samen mijn mijn vader te gaan trainen, hij rent ook al een hele tijd.

Dus dit is weer even een update van mijn hele sportieve ik. Tja, eerst maar eens zien dan geloven natuurlijk, maar ik denk dat ik nu wel sneller ga rennen nu ik eindelijk goeie schoenen heb. Ook is dit voor workouts super fijn om aan te hebben, je staat gewoon veel steviger dan met andere schoenen.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om even te lezen wat voor schoenen ik nu heb en wat ik nu ga doen.
Laat maar weten of jullie nog meer willen weten of lezen rond dit thema!


Photobucket

You might also like