dinsdag 18 juni 2013

Lovely styles #5

                    tumblr_mogdbhUviY1rnq72po1_500.png (500×522) Outfit  . | via Tumblr

Hei meiden! Wat is het alweer een tijd geleden dat ik een "lovely styles" artikel maakte! Vandaag ga ik daar dus maar weer eens mee verder, want ik vond het altijd erg leuk om te doen en krijg er positieve reacites op.
Deze keer behandel ik de cropped tops, de maxidresses en het wel bekende peplum topje. Benieuwd? Kijk mee!


Cropped tops

Mollyrustas.se | Molly's blog



f a s h i o n h o l i c.♕

Als eerst de cropped tops, je ziet ze steeds meer voorbij komen, in alle vormen, kleuren en maten, in de zomer zijn ze niet meer weg te slaan! 
Ik vind ze persoonlijk ontzettend leuk en draag ze zelf ook regelmatig.
Ik ga er niet mee naar school, dat vind ik een beetje too much, maar op vakantie of bij het strand vind ik het ontzettend leuk staan.
Ze zijn super makkelijk te combineren omdat het shirtjes of topjes zijn die alle kleuren en vormen kunnen hebben, dus kies wat je zelf prettig vind. Een leuke jeans, een kort broekje, rokje, noem het maar op, it's your choice! 

Peplum

e-Be Fashion : Chic & Basic


One Shoulder Peplum Dress from Luxury Fashion

Misschien heb je hier nog nooit van gehoord maar ik denk wel al gezien, het helemaal nieuwe peplum! Het is eigenlijk een soort rand aan je top of jurkje dat wat wijder uitloopt, en dat word het peplum genoemd.
Je ziet het vooral al helemaal op de rode loper, maar het word ook steeds meer naar de winkels gebracht.
Ik vind het super tof staan maar heb er nog niets van en heb het ook nog niet geprobeerd.
Het is nog een beetje onwennig denk ik, ik zie er namelijk niet veel mensen mee lopen, wat vind jij hier van?

Maxidress/skirt

Style Obsessions <3 / Gorgeous dress.


Striitstail

En als laatste hebben we de maxidresses, die vorig jaar al heel erg in waren. Ik ben er dol op, het staat ontzettend  mooi al zeg ik het zelf.
Tja, omdat ik redelijk klein ben heb ik zelf geen maxidress, maar ik zou het wel eens willen proberen. Geen idee of dat mooi staat omdat ik klein ben, maar het valt te proberen, right?
Wat vinden jullie van deze stijl? Vinden jullie het leuk bij anderen, bij je zelf of bij allebei? Let me know!

En dit was de lovely styles van deze keer alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Laat zeker jouw mening achter bij de reacties, dat vind ik leuk om te lezen.
Photobucket

You might also like