dinsdag 18 juni 2013

Even rust

spring breakers ▲ | via Tumblr


Hei dames, zoals jullie weten zit mijn jaar er weer bijna op en ben ik nu druk bezig om met een goede cijferlijst over te gaan. Ik moet deze week en volgende week maandag nog gewoon naar school om mijn lessen te volgen en daarna begint ook voor mij, de toetsweek!
Daarom word het deze en volgende week even wat rustiger op mijn blog. Ik moet mij vollop concentreren en kan dan niet ook nog een blog bij houden.


Ik heb nu alles ingepland, en er komen dus heus wel wat artikelen online, maar gewoon wat minder. Ik denk niet dat veel van jullie het erg gaan vinden, want sommige van jullie moeten zelf ook hard aan de bak. Ik wil iedereen super veel succes wensen en helemaal als je toetsweek afhangt op je overgaan of niet.

Ik ben er redelijk relaxed over, ik sta overal goed in en het enige waar ik een beetje hoog voor moet scoren is scheikunde, maar that's all.
Op dinsdag begint mijn toetsweek, en dan moet ik voor duits een leestoets maken, makkie al zeg ik het zelf. Daarvoor moeten we wel nog wat woordjes leren, maar dat is gewoon stampen, stampen en nog meer stampen. Op woensdag heb ik Nederlands en ook daar moet ik een leestekst voor maken, en daarna gaan we met de klas zwemmen of op het veld nog sporten, niet echt een goede timing aangezien iedereen gewoon wilt leren, maar oke.
Donderdag is mijn zwaarste dag, dan heb ik 2 vakken en dan wel de 2 vakken waar je het meest voor moet leren, auch... Het eerste proefwerk is economie, waar ik iets van een 8 of een 9 voor sta, dus is dat prima te doen.



Daarna heb ik een tussen uur en ga ik nog even aan mijn tekenen eindwerkstuk werken, om nog een mooi cijfer te krijgen. Het 3e uur heb ik scheikunde, wat echt het moeilijkste van al word. Ik ben al een paar dagen geleden begonnen met leren, en ik hoop dat ik het van wat geluk moet hebben.
Op vrijdag heb ik dan nog geschiedenis wat er al redelijk in zit, en dan zit deel 1 van de toets week er op. In het weekend mag ik gaan leren voor wiskunde en frans, want op maandag begin ik met een wiskunde toets en later op de dag mag ik een engels leestoets maken, dat word easy, dus daar heb ik goede hoop op!
En de laatste dag op dinsdag, heb ik frans leesteksten waar ik een hele waslijst aan woordjes moet leren, ook daar ben ik al weer enthousiast mee begonnen omdat dat zoveel is.

En dat is een beetje hoe mijn week er uit ziet! Daarna hebben we alleen nog maar watersportdag, schoolfeest, boeken brengen en rapport ophalen, en dan hebben we eindelijk vakantie!!

Raar eigenlijk, hoe snel dit jaar is gegaan en dat ik nog helemaal geen sterk ik-heb-bijna-vakantie gevoel heb, vorig jaar had ik dat veel meer!
Hebben jullie dat ook?
Goed, ik heb jullie weer genoeg geïnformeerd vind ik, geniet van je dag en succes met je toetsen als je die nog moet maken!


Photobucket

You might also like