woensdag 12 juni 2013

Wish list!!

/////

Hei guys!!
Vandaag ga ik eens een wish list artikel maken! Ik heb dit nog nooit hiervoor gedaan, maar vond het eigenlijk wel leuk om te doen.
Ik heb wat leuke dingen gevonden die ik graag wilde, en die laat ik aan jullie zien. Ben je benieuwd? Lees dan lekker verder!!
run girl run | via Facebook

Als eerste, hardloop schoenen!! Ik wil al een tijdje het joggen weer oppakken maar ben weer even gestopt omdat ik geen goeie schoenen heb. Ik wil binnekort een paar gaan kopen om ook voor op vakantie te gaan gebruiken!
Ik hoop dat ik een leuk en goed paar vind, wat niet te duur word, want ja, ik heb natuurlijk al een tijdje geleden een paar sneakers gekocht en het geld groeit niet op mijn rug. Niet? Nee dus.


Realtechniques, de meeste beauty lovers kennen het onderhand wel. Dit zijn de kwasten die ontworpen zijn door Sam Chapman, een visagist en youtuber. Ik volgde haar en haar zus al een tijdje op youtube, ze hebben namelijk een eigen kanaal genaamd pixiwoo.
De kwasten schijnen ontzettend fijn te zijn dus ja, waarom ik ze wil? Daarom dus!!




Rara wie is dit? Als je mij goed volgt ken je haar, dit is Mr. Kate, tenminste, op Youtube dan.
Ze maakt ontzettend leuke video's en heeft een hele toffe stijl vind ik! Ze heeft een eigen webshop (klik) waar ze haar eigen gemaakte sieraden verkoopt.
Ze zijn ontzettend uniek en nieuw, maar daarom ook behoorlijk prijzig. Toch zou ik ontzettend graag iets van haar willen, het is zoo leuk bedacht!! Neem zeker even een kijkje, en geniet van haar leuke stijl, wat vinden jullie van haar?

Fashion

Bandeau tops, ik vind ze ontzettend leuk!! Ik heb nu al verschillende cropped tops, en topjes met laag uitgesneden zijkanten. Daar kan je dan heel leuk een bandeau top onder doen voor een leuk effect, zoals bijvoorbeeld hier boven. Ik wil ze gewoon in verschillende kleuren en vormen, ik vind ze geweldig!!



Ik wil al een hele tijd iets van Mac, want ik heb tot nu toe alleen een mascara van hen gebruikt. Ik zou heel graag een Mineralise skinfinish willen, en dan eentje die heel mooi glanst en een beetje kleur geeft. Ik ben in love met highlighters, en dit product is dan ook zeker wat voor mij!

En dat is mijn wishlist! Niet heel groot misschien, maar ik vind het wel een aardige boel ook als je kijkt naar de prijzen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat is jou absolute must-have die je nog wilt hebben?


Photobucket

You might also like