maandag 27 mei 2013

Personal update!



Hei meiden! Vandaag is het weer even tijd voor een persoonlijke update, al vond ik het zelf, en jullie?
Er is weer veel gebeurd, en natuurlijk wil ik dat gezellig vertellen aan jullie! Pak net zoals mij lekker een kopje thee of iets anders te drinken en neem een kijkje in mijn leven de afgelopen weken!



Natuurlijk ben ik nog steeds druk bezig op school, en dat zal de komende tijd ook wel zo blijven.
Vooral de afgelopen 2 weken ben ik ontzettend druk bezig met de laatste toetsten en hoofdstukken af te ronden, en heb ik echt een mega strak schema voor mijzelf gemaakt. Ik red het gewoon anders niet!
Nadat we de hoofdstukken hebben afgerond begin ik met leren voor de toets week die wij altijd aan het eind van het jaar hebben, gelukkig dus maar een keer per jaar.

De cijfers zijn prima van mij, en ik sta er goed voor. Ik ga dus gewoon over naar 4 vmbo tl! Yes! Finally, mijn examen jaar, ik kan niet wachten om ook dat jaar af te ronden en lekker te beginnen aan een nieuwe opleiding!

De laatste tijd krijgen we ontzettend veel informatie over wat we kunnen verwachten in het 4e en laatste jaar, en onder tussen hebben we al die info al een stuk of 5 keer gehoord van verschillende docenten. Maar ach, dat zijn we ondertussen wel gewend.
Voor volgend jaar heb ik de vakken wiskunde, frans, tekenen en economie gekozen, dus ik hoop dat ik dat een beetje goed ga doen volgend jaar!
Ik heb er weer super veel zin in, en kan niet wachten om mijn middelbare school af te sluiten!


Druk op school dus, en ook nog eens achter de schermen op Inspiredbybeauty! Misschien hebben veel van jullie het al gezien op Instagram, maar ik heb laatst mijn visite kaartjes binnen gekregen!
Ik heb ze al een tijdje geleden ontworpen, en heb ze toen ook meteen besteld. Eindelijk kwamen ze afgelopen week binnen, me was happy!

Ook ben ik gezellig met vriendinnen aan het shoppen, en hebben we leuke ideeien voor een mogelijk nieuw kanaal op Youtube, hier kan ik verder niet veel over vertellen, maar het word zeker leuk!

 Verder, jongens jongens toch, dit weer, het is gewoon 5 graden in mei! Dit is toch niet meer te geloven? Tja, ik word er aardig depri van als ik weer eens door de regen moet fietsen of als ik het weer eens super koud heb als ik in mijn shirtje op school loop.
Nee, geef mij die zomer maar, en snel graag!
Deze zomer vakantie ga ik weer naar Italiƫ, waar ik echt ontzettend veel zin in heb! Deze keer gaan mijn broer en schoonzus mee, dus dat word een gezellige boel!

Dit was weer even een update van mij, niet heel lang, maar jullie zijn weer even op de hoogte met wat ik allemaal doe.
Maak er een leuke dag van!


Photobucket

You might also like