zondag 26 mei 2013

Lovely outfits from Lookbook!

Zara Tanks, Oneteaspoon Jeans

Vandaag weer eens een inspiratie artikeltje, dat is al weer even geleden!
Deze keer laat ik weer wat favoriete outfits zien die ik afgelopen tijd heb gevonden op Lookbook.com. Lekker casual, maar toch netjes, daar houd ik van! Kijk je mee?

Missguided Shirt, Converse Shoes

Lekker simpel maar oh wat vind ik dit er leuk uit zien! Topje, blousje, broek een beetje opstropen en een paar gympjes er onder, done! Ook vind ik het een leuk detail dat de riem en de tas matchen!

Levi's Shorts

Jes, ik ben een sucker voor dit soort outfits! Het ziet er zo clean uit, zonder poespas, ik vind dit echt leuk en zo loop ik er ook regelmatig bij in de zomer. Behalve de sokken dan, al vind ik dat wel een leuk en speels detail geven.

Style Mint Jacket, Bebe Jeans, Club Monaco Clutch, Joe's Jeans Heels

Fris, blauw, minty en wit, super gaaf! De combinatie van de verschillende blauw tinten vind ik leuk en origineel bedacht.

Zero Uv Sunnies, Converse Sneakers, Zara Tee, Batik Bracelet, Seiko Vintage

Studs, Allstars, een grijs shirtje en een blauwe/mint groene broek super vet!
Vooral de arm candy valt op bij deze outfit.

She Inside Blue Fringe Ripped Pockets Denim Shorts, She Inside Black Short Sleeve Dog Print Rivet T Shirt, Persun Mall Classical Diamond Check Chain Handbag/Shoulder Bag

De hakken lijken mij echt killing om op te lopen, maar ik vind ze wel heel mooi, subtiel en elegant staan! In combinatie met het stoere hesje en de shorts, vind ik deze outfit ook weer super gaaf!

French Connection Uk Blazer, A.N.D. Shorts, Charles Philip Flats, Chanel Bag

En dan de laatste, met het Céline paris shirt! De rode blazer maakt de outfit meteen weer helemaal anders, leuk!

En dit was het weer voor deze keer! Ik weet dat sommige deze artikelen liever skippen, maar ik weet dat er ook genoeg mensen zijn die dit wel leuk vinden om eens in de zoveel tijd te zien.
Morgen is er natuurlijk weer een ander artikel!

Welke outfit is jou favoriet?
Photobucket

You might also like