dinsdag 28 mei 2013

Avène Masker en reiniger


Vandaag weer een review van een product van Newpharma! Een tijdje geleden ben ik begonnen met het testen van deze 2 producten van Avène.
Weet je niet wat Newpharma is? Check even dit artikel!
Het is een reiniger en een masker, en ik ben erg enthousiast over de producten!
Ze zijn speciaal voor de gevoelige huid, en ik moet toegeven, dit zijn echt hele fijne producten om te gebruiken als je een gevoellige of droge huid hebt.
Ben je benieuwd? Lees lekker verder!


De producten die ik vandaag ga behandelen zijn mini's, maar je kan de fullsize op de webshop kopen:
De cleanser
Het masker

Ik was erg benieuwd naar deze producten want vaak heb ik last van een trekkerige huid als ik mijn gezicht heb gereinigd, zou dat anders zijn met deze producten?



Dit is het masker, een hele fijne structuur, lekker stevig en niet te vloeibaar.
Ook de geur is erg lekker, het doet mij denken aan een baby luchtje, fijn! Die geur is niet heel erg sterk, dat vind ik persoonlijk wel fijn, anders zit je je de hele tijd te ergeren aan die heftige geur.

Het masker voelt aan als een soort creme, je ziet hem ook  niet erg goed als je hem uitsmeert want dan word hij transparant. Ook voelt het heel zacht en enorm hydraterend aan, wat heel apart is eigenlijk.

Dit masker is 15,29, en je krijgt dan 50 ml, zelf zou ik het er niet voor over hebben, maar het is wel een erg fijn hydraterend masker! Een stukje verder in dit artikel zie je hoe hij er uit ziet op mijn gezicht.




Dit is de reiniging lotion, een zelfde soort structuur, maar dan iets vloeibaarder en hij is doorzichtig. het fijne is dat hij niet erg schuimt, wat ook weer uitdroging voorkomt!
De geur is het zelfde ongeveer, maar nog minder aanwezig.
Je hebt maar een heel klein beetje om je gezicht goed schoon te maken, en verder niets! Ik merk niet dat mijn huid trekt of droog aanvoelt, juist heel erg gehydrateerd en velletjes zien er minder droog uit.

Een zeker fijne reiniger, voor 17, 56 voor 400 ml. Ik vind het persoonlijk wat veel, maar het is zeker het proberen waard als je een onrustige of droge huid hebt!


Hier heb ik het masker op, zoals je ziet lijkt het net alsof ik een dikkere laag crème op heb en die niet goed heb uitgesmeerd. Maar nee, dit is echt het masker.
Het gevoel is echt heel erg lekker als je het masker op hebt, heel zacht en je merkt gewoon dat het wat doet met je huid.


En dit is na het masker, er staat op dat je hem 10 tot 15 minuten kan laten zitten, ik deed hem ongeveer 25 minuten op. Je merkt dat het er echt in trekt, en dat je daarna nog maar een beetje op je huid hebt liggen, ook dat geeft weer het gehydrateerde gevoel.

Ik vind het hele fijne producten, die ik zeker aanraad als je een droge of erg onrustige huid hebt. Het is een extreem milde reiniging, en dat vind ik zelf erg fijn.

Masker.

Pluspunten:

  • Fijne hydratatie
  • Erg mild
  • trekt goed in



Minpunten:

  • Kleine verpakking
  • Redelijk duur voor weinig product



Reiniging lotion.

Pluspunten:

  • Reinigd goed maar mild
  • Hydrateerd
  • Geen trekkerige huid


Minpunten:


  • Net als het masker, redelijk duur
Ik vond het heel fijn om deze producten te testen, en ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!



Photobucket

You might also like