woensdag 29 mei 2013

Some shots of my life #9



Wauw wat gaat de tijd snel! Het is alweer veel te lang geleden dat ik een 'Some shots of my life' heb gedaan, dus bij deze!
Ik heb weer heel veel gedaan en mee gemaakt, dus laten we maar snel beginnen!




Even gezellig een middagje naar Lenette, uiteindelijk werd dat ook de avond, want het weer werkte niet mee en ik moest op de fiets naar huis. Tja, dan maar gezellig pasta maken!


Een huge pakket van Newpharma binnengekregen, waar ik al regelmatig wat over verteld heb!


Beauty&Suits, ik heb jullie er nu denk ik wel genoeg mee lastig gevallen, maar natuurlijk was dit een belangrijke gebeurtenis voor mij!
Ik heb hier heel veel geleerd en ik ben echt heel blij dat ik dit heb mee mogen maken!
Weet je nu niet waar ik het over heb? Check even dit artikel!



Even snel een foto van mijn look voor het verjaardags feestje van Lenette, van Lenette12345!
Ik heb een ontzettend gezellige avond gehad!


En die zelfde avond hebben we later het songfestival gekeken, ik vroeg mij af, die landen die allemaal zwaar in de crisis zitten, betalen wel om in de finale te staan, waar halen ze het geld vandaan????


De afgelopen tijd heb ik al weer 2 livechats er op zitten! De eerste keer was weer even wennen, er waren zoveel mensen! Super leuk dat jullie allemaal even gezellig kwamen kletsen en vragen stellen, dat deed me echt weer super veel!


Eindelijk waren ze daar dan, mijn lang verwachte visitekaartjes! Ik wilde deze al een hele tijd, en uiteindelijk heb ik ze dan toch besteld. Laatst kwamen ze binnen, en ik ben heel blij met het resultaat!


Tja, dit was op school, tijdens economie, om even aan te geven hoe saai het was. Op dat moment is iInstagram gewoon te verleidelijk!


Afgelopen weekend kwamen 2 vriendinnen langs en hebben we samen een Onesie gekocht, super gaaf! Die week daarvoor hadden we het er al over, en ja, we zijn gewoon obsessed! Ik heb deze met leger print besteld, en ik hoop dat ze snel binnekomen!
Ik heb ze trouwens van Boohoo.com, iemand ervaring mee?


Even een leuke selfie in de spiegel!


Man wat was dit lekker! Even gezellig een avondje shoppen met Lenette, en natuurlijk even wat lekkers eten tussen door! Benieuwd naar de shoplog? Klik hier!


Smile!!


Ik ben echt verliefd op ze, ze zijn zoo veettt!


En zoals ik al zei, live chat 2! Dit was ook weer heel erg gezellig, met maar liefst 140 mensen!


En dit is hoe mijn dag er nu uit ziet, video's editten!!


Afgelopen maandag zaten we heerlijk in ons tussen uur in de zon, damn wat hebben we dit gemist!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden, maak er een leuke dag van!


Photobucket

You might also like