woensdag 24 oktober 2012

OOTD: Denim Jacket in the green

 Hei dames!
Vandaag heb ik weer een OOTD voor jullie!
Laatst had ik mijn favoriete blouse weer aan, en mijn nieuwe schoenen, en ja, wat moet je als je niets te doen  hebt? Foto's maken natuurlijk!
Ik heb er een paar gemaakt en ben wel redelijk tevreden over het resultaat.
Niet een hele boeiende en interessante OOTD, maar misschien wel de moeite waard om even bekeken te worden. Kijk mee!


 En de make-up voor die dag, ik ben lekker aan de slag gegaan met bruine, oranje, gouden en bordeaux kleuren, om even leuk met de kleuren van de blaadjes aan de bomen te matchen ^-^

 Ik hou van m'n nieuwe schoenen, deze keer droeg ik ze op de manier met het 'flapje' naar beneden, zodat je het licht blauw en het wollige stofje ziet. Dat vond ik wat leuker matchen met het jasje en dan zou het samen met de broek niet 1 geheel worden, zodat je onderkant 1 bruin stuk word.


En de NOTD, ik heb hier voor het eerst een soort slangen print/patroon geprobeerd, en ik moet zeggen, voor de eerste keer is het nog redelijk goed gelukt!
Uiteindelijk had ik de smaak te pakken en ben ik nu benieuwd hoe het de volgende keer lukt, laat even weten of je hier een tutorial van wilt!


Dit heb ik aan:
Blouse met studs, Hennis en Maurits
Jasje, Takko (Italië, maar hebben ze ook in Nederland)
Broek, The Sting
Schoenen, Nelson


Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Photobucket

You might also like