dinsdag 23 oktober 2012

Review: Essence Blush 01 Alpha better gamma

Het is al weer een paar dagen geleden dat ik jarig was, maar toen heb ik wat make-upjes gekregen die mij wel interessant leken om te reviewen voor jullie.
Vandaag de blush uit de nieuwste Essence collectie, namelijk class off 2013! Het patroontje ziet er erg leuk uit, en ben dus benieuwd of het geen overspray is, wat je tegenwoordig veel te vaak teken komt.
Ben je benieuwd? Kijk dan mee!



 Dit is de kleur 01 Alpha better gamma.


Wat een beauty is het toch, ik vind het patroontje heel erg leuk! Dat metallic randje door het geruite patroontje vind ik erg leuk staan, en past helemaal bij de collectie.


Jammer genoeg is het alleen maar een overspray, toen ik een swatch maakte zag ik dat het er af ging, erg jammer al zeg ik het zelf. Het zou mooi zijn als de blush door dat randje een klein glittertje heeft.


Dit is de swatch, hij is goed gepigmenteerd, maar de kleur is niet heel erg bijzonder. Hij was mooier en aparter geweest als hij een klein glansje of glittertje had. Anyways, het is al met al een zacht roze blush die je gezicht een prima blosje geeft.



Hij is subtiel, maar toch goed gepigmenteerd, ik vind hem helemaal geweldig!
De conclusie, een hele fijne maar niet erg bijzondere blush, voor 2,99.




Photobucket

You might also like