donderdag 25 oktober 2012

Lush Soap Rockstar

Een paar dagen geleden liet ik jullie een van mijn favoriete Lush producten zien, namelijk de Lemony flutter.
Als je mijn shoplog hebt gezien weet je dat ik ook het zeepje Rock Star heb gekocht.
Vandaag is het tijd om die te behandelen, te bekijken en te testen! Lees je mee?




Dit is hem dan, ik kocht een stukje van 100 gram, want daar doe je al super lang mee.
Hier voor betaalde ik 4,69 pond, wat ongeveer 5,78 euro is.

Dit zegt Lush zelf over de zeep:


Met dit zoete snoepje onder de douche voelt iedereen zich een ster en barst je spontaan in zingen uit, zo heerlijk is deze zeep. Ruikt naar romige vanille en heeft dezelfde geur als onze Creamy Candy, dus als je geen bad hebt kun je toch van dit lekkers genieten. Wast je huid heerlijk schoon zonder uit te drogen, dankzij de glycerine en kokosolie die erin zit.Perfect geschikt voor kleine en grote prinsesjes, maar we weten zeker dat er ook hele grote stoere mannen zijn die van deze superzoete rozigheid houden. En je komt er geen grammetje van aan!


En als je hem uit de verpakking haalt ben je meteen verkocht!
Als je houd van roze, suiker en zoetig heid ben je bij dit zeepje aan het goede adres.
Het ruikt letterlijk naar zuurstok roze, kaugomballen, zoete snoepjes en al het zoets wat hier op de aarde bestaat.
Damn, wat is dit een heerlijk zeepje.
Ben jij meer van de frisse geuren? Geen probleem, Lush heeft een uitgebreid assortiment, maar dit zeepje is dan niet iets voor jou.

Photobucket

You might also like