zondag 10 juni 2012

Tag: Blogging

Tumblr_m4yhb2utb01qc575eo1_500_large
Vandaag weer een tag, namenlijk de tag over bloggen, het leek me wel leuk om dit te doen, zo weten jullie wat meer over mijn blog!
Ik heb deze blog over genomen van Louise en Elize,  van http://thebigguide.blogspot.nl/
Laten we beginnen!



* Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik begon met bloggen omdat ik merkte dat ik erg veel van schrijven hield, ook vroeger schreef ik korte verhaaltjes en was altijd bezig om dingen te tekenen en schrijven. Fotograferen en filmpjes maken vond ik al heel erg leuk, zelfs toen ik nog helemaal niks wist over het bestaan van beautyblogs begon ik filmpjes te maken met hoe ik mij opmaakte.
Later ontdekte ik de blogs en wilde ik het ook gaan doen.

Tumblr_m5bkwzl9j71qlbt5go1_500_large


* Hoe kom je aan de naam van je blog?
Aangezien ik mijn blog wilde inspireren op beauty, was de naam snel gekozen! Achteraf vind ik dat ik er wat langer over na had moeten denken, maar dat is altijd wel zo met dat soort dingen.

* Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?
Rond de 500 a 600 bezoekers per dag.

* Wie werken er allemaal aan je blog?
Ik alleen, vind het wel prettig zo!

Tumblr_m53lzh5axe1r7u7kdo1_r1_500_large 

*Wat is het leukste dat je meegemaakt hebt aan je blog?
Jeetje, wat een vraag! Ik denk dat ik alles leuk vind, het bloggen, de reacties, alles!
Het leukste vind ik toch wel de reacties en de volgers die je volgen.

* Hoeveel comments krijg je ongeveer per artikel?
10 tot 20, maar het verschilt heel erg.

* Werken jullie samen met bedrijven?
Ja, zoals jullie weten regel ik regelmatig een kortingscode, krijg ik dingen opgestuurd of schrijf ik over webshops, heel erg leuk om te doen!
Biuro-71854149_large 


* Met welke camera maak je foto's?
Een Samsung ES55, maar ik ben aan het sparen voor de lumix panasonic dmc fz48.
* Waar haal jij inspiratie voor nieuwe artikelen vandaan?
Internet, mijn omgeving, foto's, maar vooral door jullie comments, jullie helpen mij zo enorm! Niet alleen door requests te geven, maar ook om aan te geven wat jullie leuk vinden om te lezen en wat niet!

* Van welke bloggers haal jij inspiratie?
Eigenlijk van allemaal, maar beautytreat blijft mijn grote voorbeeld!
481176_445736755445120_100000263977306_1624492_622410859_n_large 


Krijg je wel eens negatieve comments?
Ja, vooral soms op mijn video's maar ja, ik laat ze lekker gaan, en besteed er geen aandacht aan, dat is juist wat ze willen.


* Maak je elke dag een nieuwe post?
Ja, ik probeer van wel, soms lukt het niet altijd, maar ik probeer mijn best te doen! 
Soms zit ik zelfs tot 12 uur s'nachts een artikel te schrijven!



* Wat voor Lay-out heb je? Heb je hem zelf gemaakt?
De layout is lekker vrolijk, roze, kleurijk en nee, ik heb hem niet zelf gemaakt.
De header heeft ChloƩ gemaakt, een super lief meisje!
Tumblr_m4y1g71b951r14v3vo1_500_large 

* Hoelang doe je gemiddeld over een artikel?
Dat verschilt, of er foto's bij moeten, of er een filmpje in moet, of ik iets moet testen etc.
Bij een review doe ik zeker langer dan 2 uur er over om alles voor elkaar te krijgen(foto's maken, bewerken, etc.), plus het testen zelf.
Bij een tag of een random artikel zonder foto's van mij zelf doe ik ongeveer een uur over.



* Heb je weleens echt contact gehad met andere bloggers?
Ja, onder andere Darcy van http://www.pradagirls.nl/ en Louise en Elize van http://thebigguide.blogspot.nl/.
Verder natuurlijk met Lenette van http://lenette12345.blogspot.nl/ en Lisa van http://loveitlight.blogspot.nl/.

Neem deze tag gerust over, ik hoop dat je het leuk vond!

Photobucket

You might also like