zaterdag 9 juni 2012

Mijn nail care producten

Mijn nagels zijn de laatste tijd weer behoorlijk slecht, ze bladderen, zijn droog en zien er niet mooi en verzorgd uit. Om het er nog een beetje fatsoenlijk uit te laten zien gebruik ik een aantal producten voor mijn nagels om ze weer even een gezonde look te geven. Vandaag ga ik die laten zien, ik hoop dat je het leuk vind!

 Al mijn nagelverzorging zit in dit kleine etuitje, handig mee te nemen en alles past er in.
Je hoeft dus niet al je producten bij elkaar te zoeken, je pakt het tasje en gaat meteen aan de slag.
 Zo ziet het er uit als je hem open doet, vol met allerlei heerlijke verzorgingspulletjes!
 Het verbaasd me nog hoeveel er in kan, vinden jullie niet?
Dit is dus alles, van vijlen tot watjes en van crèmes tot stokjes.
 Laten we hier beginnen, een nagelriem olie van Ruby Kisses, en een handcrème van Dove.
Allebei de producten zijn grote favoriet van mij, ik gebruik ze dan ook altijd als ik even snel mijn nagels wil verzorgen.
De olie en de crème trekken snel in, en hebben een heerlijke geur.
 Dan hier, een stokje om je nagelriemen mee terug te duwen, watjes en wattestaafjes en een repair and grow stimulator van Hema.
De stimulator is een heel fijne nagel balsem eigenlijk, die je op je nagels aan brengt en dan laat intrekken.
Je nagels worden gevoed, (heel fijn als ze aan het bladderen zijn) en stimuleren de groei.
Super fijn!
 En als laatste, 2 producten van Essence. Een cuticle remover, erg fijn en trekt snel in.
En een nail care balm, een nagelriem crème.
Ook deze producten horen bij mijn favorieten, super cheap en erg verzorgend.

Als volgorde haal ik mijn nagellak er af, gebruik ik een cuticle remover, en dan duw ik mijn nagelriemen terug. Daarna een nagelriem olie, balsem, en handcreme!
Ik vind het af en toe heerlijk om even lekker met mijn nagels bezig te zijn en ze goed te verzorgen.

Ik hoop dat je het leuk vond!

Wat is jou favoriete nail care routine?


Photobucket

You might also like