maandag 11 juni 2012

Mijn dagelijkse make-up producten


Het werd wel weer eens tijd om mijn dagelijkse make-up bakje te laten zien, wat staat er nou eigenlijk allemaal in?
Welke blush, oogschaduw en lipproduct gebruik ik? Hoe en in welke volgorde breng ik iets aan?
Benieuwd? Lees dan verder.


 Al mijn dagelijkse make up zit in de make-up organizer van de Action, voor maar 2,50 gekocht.
Hier past alles gemakkelijk in, aangezien ik elke dag wissel van oogschaduw en blush, vandaar dat dat er ook bijna niet in zit.
 Als eerst, mijn dag crème, van Kruidvat voor de normale tot gemengde huid.
En daarnaast mijn Essence stay all day longlasting foundation, die mix ik met mijn Nivea soft. (Staat niet op de foto) Dit is de kleur soft beige.
Dan wat van mijn oogproducten, een mooie bruine oogschaduw van KIKO in de kleur 119.
En daarnaast een oogschaduw basis van Essence.
 Een lippenbalsem die ik vaak als basis gebruik voor mijn andere lipproduct. Deze is van Kruidvat.
Daarnaast ligt een Essence Fix en matte poeder, die ik ook nog steeds elke dag gebruik maar niet op lijkt te gaan.

 De lipproducten, niet veel bijzonders, maar dit is wat ik het meest draag. Een lichte lipstick van de Action in de kleur Frozen lilac. Dit is een mooie basic kleur die je snel even op doet, vaak wissel ik af met andere lipsticks die in mijn stash liggen.
En daarnaast, ja je ziet het goed, nóg een lippenbalsem, dit keer van Purol. Deze tintelt niet, dus het ligt er maar net aan waar ik zin in heb.

Dan nu de producten die in de laatste 2 vakjes zitten, van eyeliner tot concealer, een beetje een een rommeltje, maar ja.
Je ziet hier een Alround concealer palette van Catrice, een wimperkruller van Hema, een Get big lashes mascara van Essence en een vloeibare concealer van Essence in de kleur 03 soft nude.
In het vakje er naast zit een eyeliner van Essence (Valt het op dat ik veel van Essence heb?). Een wenkbrauwpotlood van Hema in de kleur 09 en een zwart oogpotlood van Kryolan.
Naast mijn bakje ligt mijn oh zo geliefde 40 palette, elke keer als ik hem open doe word ik weer verliefd op de vrolijke kleurtjes.
Zoals je ziet heb ik hem al lekker veel gebruikt, vooral de highlither helemaal links 2e rij van boven en wat bruintinten.

Dit was mijn dagelijkse make-up, je miste misschien wat dingen, zoals blush en oogschaduw.
Ik pas mijn blush meestal aan op mijn ooglook, lippen en kleding, dus dat is elke keer anders. Ik laat ze dan ook liever in mijn stash liggen zodat ik tussen alle blushes kan kiezen.
Ook oogschaduw pas ik aan op hoe ik me voel en wat ik aan heb, dus daarom heb ik alleen mijn favoriete perfecte bruine oogschaduw die ik gebruik voor een basic simpele look. 
Natuurlijk heb ik ook mijn 40 pallette, maar soms wil je ook iets anders dan shimmer.

Oke, ik ga dit artikel niet te lang maken, ik hoop dat je het leuk vond!

Waar heb jij je dagelijkse make-up??


Photobucket

You might also like