maandag 4 juni 2012

Review: Poeder masker Dr. Van Der Hoog


Vandaag ga ik weer eens een masker behandelen met jullie, want ik hou van maskertjes!
Dit keer is het een poeder masker van Dr. Van Der Hoog, namelijk het zuurstof masker.
Zelf ben ik niet zo fan van poeder maskers, ik hou meer van kant en klare maskertjes, lekker makkelijk, lekker snel. 
Maar dat neemt natuurlijk niks weg van dat het masker misschien wel heel erg fijn is!
Ik ga het uittesten samen met jullie, benieuwd? Lees dan mee!
(Dit is wel de oude verpakking, dus ze zien er nu anders uit)


 De verpakking ziet er erg mooi en strak uit, ook al is dit de oude verpakking.
De water bubbels maken het clean en strak, heel erg leuk.

 Een zuurstof masker dus, wat moet ik daar van denken? Dat het mijn huid meer zuurstof geeft, hydrateerd, zachter maakt?
Er staat op dat het voor een vermoeide huid is, en dat komt goed van pas, want mijn huid zag er echt niet uit en was een beetje verwaarloosd.
 Er staat duidelijk op waar het voor is, wat je er mee moet doen en hoe je het gebruikt. De hoeveelheid water snap ik alleen niet helemaal, 1 eet lepel is veel te weinig.

 Dit is het poeder, wat veel! Ik schrok me dood en begrijp het nog steeds niet dat het team achter Dr. Van Der Hoog hier niet over nagedacht heeft. Het is veel te veel! Ik heb dit masker uiteindelijk met mijn moeder gedeelt, en dan allebei een overdreven dikke laag opgedaan. Dus eigenlijk zou je makkelijk met 3 en misschien zelfs wel met 4 mensen dit masker kunnen delen.
Ideaal als je een girls night out hebt, maar zwaar irritant als je alleen bent.
Je zou natuurlijk een beetje poeder kunnen gebruiken per keer, maar ik vind dat dat eigenlijk op de verpakking moet staan.
Anyways, het masker ruikt lekker fris en de substantie is heerlijk.
En mijn sexy face als ik het masker op heb. Ik vind het masker niet een van de fijnste maskers om op te hebben, want als hij opdroogt en hard word gaat hij heel erg brokkelen en vallen de stukjes er af.
Niet erg handig, want je zit gelijk helemaal onder.

Nu lijkt het alsof ik heel negatief ben over het masker maar in tegendeel! De werking van het masker is geweldig! Ik voelde me net een baby'tje toen ik het masker er af haalde, zo lekker zacht.
Ik ben erg tevreden over dit masker, echt een aanrader!

Gebruik jij wel eens poeder maskers?
Photobucket

You might also like