dinsdag 5 juni 2012

Fashionschoenen.nl!


Jullie weten inmiddels wel dat ik ontzettend van schoenen hou, en dan bedoel ik veel schoenen!
Ik blijf altijd schoenen bekijken in winkels, webshops en websites, zo ook deze keer op de site fashionschoenen.nl, waar je verschillende artikelen over schoenen vind. Van DIY tot de nieuwste trends, je leest het er allemaal.





















Ik las laatst een stukje over studded shoes, wat ik heel erg tof vind! Studs zie je tegenwoordig overal terug, broeken, sieraden, maar dus ook op schoenen.
Ik zou dolgraag een paar pumps willen met studs, spikes of iets wat er op lijkt.
Sommige vinden het vreselijk, sommige vinden het prachtig.

Ook de sandaaltjes kunnen weer uit de kast worden gehaald, want de zomer is er al weer klaar voor!
Verschillende ideeën en inspiratie voorbeelden om je sandaaltjes te matchen bij je outfit!


Ik begrijp het als je dit zonde vind van je Vans, maar het is toch wel echt super origineel!
Hoe gaaf is het als je met deze galaxy Vans door de school heen loopt? Ook dit heb ik op de site gevonden.

Neem zeker even een kijkje op de site, om alles te weten over schoenen!



Photobucket

You might also like