zondag 3 juni 2012

Webshop: Kayasieraden.nl + kortingscode!



Zoals jullie inmiddels misschien al weten ben ik dol op nieuwe webshops en sites te ontdekken, en zo kwam ik laatst ook weer op een webshop, waar ik vandaag wat over ga schrijven.
Zoals je hierboven ziet heb ik een kettinkje ontvangen van de webshop Kayasieraden.nl, een super leuke webshop met verschillende collecties.
Benieuwd? Kijk vooral verder want aan het eind van dit artikel heb ik iets leuks!


Over Kaya:

De lijn Mom&Me, waar je 2 kettingen in een setje krijgt. Het idee erachter is dus dat de moeder en het kind dezelfde sieraden dragen, hoe cute is dat?
Ik vind dit zelf erg origineel bedacht, en vind het ook geweldig mooie kettingen.
De 2e lijn is edelsteen, een lijn met armbanden, oorbellen en kettingen met mooie stenen, kralen en hangers.
Verder is er nog een zilver lijn, en de naam zegt het al, de hangers en kettingen zijn van zilver gemaakt.
De laatste lijn, waar ik deze ketting vandaan heb is de Vintage lijn, met allemaal mooie en leuke kettingen.
Denk aan foto-toestelletjes , uiltjes, bloemetjes, maar ook mooie stenen als hanger.



Mijn ketting is dus uit de Vintage lijn, genaamd 'angel wings'.
Het is een schattig klein kettinkje met engelen vleugeltjes eraan. 
Waarom ik deze ketting heb gekozen? Hij is lekker anders, subtiel, maar hij valt toch op, en het is iets wat je niet zo vaak in een normale winkel zal tegen komen.
Ik wilde al een tijdje zo'n schattig kort kettinkje, en nu heb ik hem!


Het kettinkje zat erg leuk in een schattig zakje verpakt, daardoor voelt het nog meer alsof het een cadeautje is!
Een leuk detail is dat de vlinders van het logo ook weer terug komen in de zakjes.



Cute!
Ik ben heel erg blij met deze ketting, en ik ga jullie ook blij maken! Ik mag namelijk een kortingscode geven aan jullie zodat jullie 10% korting krijgen op je aankoop in de webshop tot eind december!!
De code is

 MAANSTEEN 

en kan je dus gebruiken bij je bestelling.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en lekker rond snuffelen op in de shop!








Photobucket

You might also like