vrijdag 8 juni 2012

My new bag + kortingscode!




Tassen, ik kan er geen genoeg van krijgen, ze zijn niet alleen super functioneel, ze maken je outfit helemaal af!
Ik ben nog steeds op zoek naar een leuke tas, richting het taupe, het liefst van echt leer, en niet te duur.
Tja, best moeilijk om een perfecte tas te vinden!
Laatst kwam ik een hele leuke webshop tegen die hele mooie, strakke, goede kwaliteit tassen verkoopt.
Ik snuffelde even rond en moest deze webshop even met jullie delen, en ik mag weer iets leuks doen...
Jaja, dat zie je goed, vandaag ga ik weer een kortingscode geven om lekker met korting te shoppen op mynewbag.nl !!
Benieuwd? Lees snel verder!





Dit zijn zomaar een aantal tassen die ik op de webshop heb gezien en erg mooi vond.
Zoals je ziet, mooie strakke tassen, bijna allemaal van echt leer.
Als je naar de prijzen kijkt ligt het allemaal rond de 60, 70 euro, wat ik een redelijk goede prijs vind voor dit soort tassen. Je doet er super lang mee, en ze gaan niet snel kapot.
Nog een voordeel is dat my new bag super snel levert, als je voor 16:00 besteld, heb je het de volgende dag al in huis!! Wauwie!

Je ziet dat de tassen niet allemaal standaard bruin en zwart zijn, maar ze hebben er ook leuke felle collor block tassen bij gedaan, wat mij erg aanspreekt!
Ook verkoopt MyNewBag portomonnee's en een aantal sieraden, een leuke toevoeging, al zeg ik het zelf.
Je merkt meteen dat de webshop goeie kwaliteit is, aangezien ze veel gebruik maken van echt zilver (voor hun sieraden) en echt leer (voor tassen en portomonnee's)

En dan nu het leukste, aangezien er sommige misschien al net zo enthousiast zijn over de tassen als ik, de kortingscode!
De kortingscode die ik mee mag geven aan jullie is:

INSPIREDBYBEAUTY15

Met deze code krijg je wel 15% korting op alle tassen!
Misschien zoek je dus nog wel een nieuwe tas voor de zomer of voor school, grijp je kans, want het is het meer dan waard.

Neem dus zeker even een kijkje op www.mynewbag.nl, veel shopplezier!

Wat is jou favoriete tas op mynewbag? Die van mij is Emma Bruin.


Photobucket

You might also like