donderdag 7 juni 2012

Review: Essence Get Big Lashes Essence


Vandaag ga ik weer eens een mascara reviewen, namelijk de BIG lashes volume curl mascara van Essence.
Ik hoorde hier hele goede, maar ook slechte verhalen over, en werd steeds benieuwder. Is dat mega grote borsteltje nou fijn of niet?
Ik teste het uit, kijk je mee?

De verpakking is HUGE!! Hij is erg dik en valt lekker op, verder vind ik het duidelijk wat er op staat, geen onnodige poespas dus.
Even om een beeld te vormen hoe groot hij is, hij is dus vooral heel dik!
 En dan het meest besproken borsteltje, net als de huls is hij ook verschrikkelijk groot.
Persoonlijk vind ik grote borsteltjes wel fijn, je pakt gelijk al de haartjes.
Het borsteltje is een klein beetje gebogen en loopt dunner af, zodat je ook bij de kleine haartjes goed bij komt.

Zonder mascara, helemaal niets op voorkant,

 En zij.

 Met de mascara op voor,

En zijkant.

De mascara werkt heel fijn en heb totaal geen moeite met de grootte van het borsteltje.
Hij klontert niet erg, maar ik snap dat als je van die 3-dubbele-lagen draagt je wel spinnepoten krijgt. (Sommige mensen vinden dat mooi, anderen niet)

Deze mascara is voor 2,49 bij de Kruidvat te koop.

Vind jij de mascara's van Essence fijn?

Photobucket

You might also like