woensdag 9 mei 2012

Review: Peel off Masker Kruidvat

Natuurlijk was ik weer een foto vergeten, Bron: http://beautybeforebreakfast.nl/

Goede morgen dames!
Vandaag ga ik een leuk cheap masker testen voor jullie, waar ik behoorlijk enthousiast over ben.
Het gaat om een nieuw masker van Kruidvat. Kruidvat heeft namelijk 3 nieuwe maskers toe gevoegd aan haar schap. Ik was gelijk razend enthousiast, en toen ik hoorde dat er ook een peel-off masker tussen zat, werd ik gek. Veel peel-off maskers doen meestal niet zo veel voor je huid, of je moet echt een goede hebben.
Verder heeft Kruidvat ook nog een chocolade masker, een soort klei masker dus, en een aarbei masker, een soort yoghurt dat een beetje intrekt.
De maskers zijn per 2 verpakt van 8 ml en daar betaal je 0,99 cent voor, 0,50 cent per masker dus!!


Goed, laten we kijken naar dit masker.
Zoals je ziet is de verpakking erg vrolijk en ziet er strak en jong uit, daar hou ik wel van.
Er staat duidelijk op dat het een peel-off masker is en hoelang je het er op moet laten. Ik hou me daar eigenlijk nooit aan, meestal voel ik vanzelf wanneer het er af moet, en dat is meestal na een half uur.

De structuur is heel vloeibaar, en super plakkerig. Dat is het hele ding bij peel-off maskers, het moet zo plakkerig zijn om het aan elkaar te laten opdrogen.
Ik denk dat de meeste mensen het toch heel vervelend vinden om aan te brengen, en ook bij mij ging het niet helemaal goed. Ik bracht het aan met een foundation kwast, en dat ging iets beter dan met je vingers, zo erg plakte het.
Het masker heeft een erg lekkere geur, heel fris en echt een beetje framboos bosvruchten achtig.
Het voelt heel raar, een soort plakkerige roze honing die je op je gezicht smeert.

Na een kleine 10 min voel je dat het masker opdroogt en strak op je huid gaat zitten. De randjes komen los waardoor je het masker er gemakkelijk af kan trekken. Het is dus beter om te wachten tot je al een paar randjes los kan trekken, anders is het heel moeilijk om een beginnetje te maken om je masker er af te halen.
Ik liet het er nog 15-20 min opzitten en vond het tijd om het er af te halen.

Toen het er af moest deed het wel een beetje pijn op de plekken waar er haartjes zaten, wenkbrauwen, vlakbij de haargrens etc. Zorg dus dat je dit masker niet te veel bij je wenkbrauwen aanbrengt!
Toen het masker er af was, voelde mijn huid super zacht en voelde mijn huid echt weer stralend fris.

Dit masker is vooral een aanrader voor mensen die af en toe een snelle oppepper willen voor hun huid, zonder te veel geld daar aan uit te geven. Het is geen wonder masker, die heel erg veel doet voor je huid, maar het is een fijn masker om te gebruiken!

Photobucket

You might also like