donderdag 10 mei 2012

Dingen die mij inspireren

Tumblr_m3nnlysfkf1r4synko1_500_large
Soms zie je dingen, die je echt inspireren, foto's, filmpjes, step-by-step plaatjes, en soms ook personen of dingen om je heen. Soms zie ik een DIY en denk ik, als ik daar een eigen twist aan geef, word het echt tof!
Vandaag ga ik een paar dingen laten zien, die mij geinspireerd hebben en die ik nog ga maken, laten zien, of ga behandelen etc.



Dit is een projectje waar ik nu mee bezig ben, namelijk een kraagjes ketting.
Misschien heb je het al een paar keer voor bij zien komen, maar losse kraagjes worden helemaal in.
Het is leuk om het kraagje uit een knal kleurige blouse knipt, en hem versierd met studs en glitters. Leuk op een simpel basic t-shirtje!
Ik vind het een beetje zonde van het blousje, en heb tot nu toe nog geen goedkoop mooi blousje gezien, dus doe ik het even zo.
Ik ga het kraagje ongeveer zoals in de video maken, maar dan dubbelzijdig mooi met de naaimachine afgewerkt.

Macrame, de laatste week heb ik dit weer herontdekt, en het is zoo leuk om te doen!
Je bent lekker bezig zonder dat je heel veel moeite moet doen en precies moet weten wat je moet doen.

Pixely popup card

Pop-up kaarten, ik vind ze geweldig, leuk om te geven, en te maken!
Laatst zag ik weer een andere vorm van pop-up, namelijk patroontjes die je uit kan snijden. Oke, het klinkt heel vaag nu, maar kijk maar naar de foto!
Op deze site zag ik het ontwerp, je kan het patroon uitprinten, of je kan zoals ik wat langer bezig zijn en het zelf uitsnijden, met kans dat het iets minder recht word.

Img_7269_large
Dan de armbanden met studs, ik weet niet of ik hier wat mee ga doen, maar het is een super leuk idee!
Vooral in combinatie met simpele pastel armbanden zoals hier boven, word ik verliefd.

Voor vandaag is het wel weer even genoeg, ook al zou ik nog wel even door kunnen gaan.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Photobucket

You might also like