maandag 14 mei 2012

Review: Essence cuticle remover


Zaterdag kocht ik de cuticle remover van Essence, omdat ik er goede verhalen over heb gehoord.
Vandaag ga ik deze dus reviewen voor jullie!
Misschien zijn er sommigen van jullie die nu denken, waaaaat?
Een cuticle remover, wat is dat nou weer? Nou, laat het me uitleggen.
Een cuticle remover zorgt er voor dat je je nagelriemen sneller, makkelijker en soepeler terug kan duwen.
Het is een spulletje wat je 1 tot 2 minuten in laat trekken en dan duw je je nagels terug, en was je je handen.
Je begrijpt het? Laten we dan maar gaan kijken of dit wel een fijne cuticle remover is!

 Dit zijn mijn nagels voor de cuticle remover, doog, en de nagelriemen zitten een beetje over mijn nagels heen.
 Dan terwijl ik de cuticle remover er op heb, het ruikt heerlijk subtiel naar citroen. Een beetje van dat anti mug spul, ja, daar doet het me aan denken. Je vind het lekker of je vind het niet lekker, het ligt een beetje aan je smaak.
Binnen 1,5 minuut is het zo goed als helemaal ingetrokken, en voelen mijn nagelriemen heel zacht aan.

 Mijn nagels na de remover, zacht, mooi, makkelijk terug te duwen en helemaal verzorgd.
Voor 1,79, (want ja zo weinig kost dit tubetje van15 ml) vind ik het een top cuticle remover, niets op aan te merken.
Deze cuticle remover kan je alleen in het 2e schap van Essence kopen, dus niet in het standaard normale schap.
Photobucket

You might also like