dinsdag 15 mei 2012

Review: Lush tea tree toner tabs

LUSH, ik hou van LUSH, en ook afgelopen keer kon ik niet uit de winkel zonder iets te kopen ook al wilde ik niet veel geld uitgeven.
Lush heeft namelijk ook toner tabs, you say whut? Jep, toner tabs, Tabletten die je in je water doet voor je gaat stomen. Het bruist helemaal op in je water en het schijnt heel goed te zijn voor je huid.
Ik kocht de tea tree tabs, want ik weet dat tea tree heel goed is voor je huid en voor onzuiverheden. Ik nam er 2 mee voor 95 cent per stuk.




Dit zijn de tabletjes dus, ongeveer zo groot als een 2 euro munt stuk.
Ik vind het best grote tabletjes dus heb ze door de helft gesneden. Toen ik een helft in mijn water deed bruiste het zo snel dat het binnen een paar seconden weg was, geen tijd voor foto's dus! Sorry daar voor.
Echt een geur hebben de tabletjes niet, misschien jammer, maar niet echt erg.
Ik wist totaal niet wat ik moest verwachten, zou mijn huid zachter zijn? Heel goed gereinigd? Ik had geen idee.

Toen ik klaar was met stomen keek ik meteen in de spiegel en zag dat mijn onzuiverheden veel minder zijn geworden en ook minder rood. Ik voelde aan mijn wang en ja, mijn huid was super mega zacht! Ik voelde ook dat mijn huid meer gehydrateerd was, dus helemaal niet zo droog als zonder tablet.
Daarna heb ik lekker mijn mint julep masker aangebracht, want maskertjes werken nog beter als je van te voren stoomt!
Ik ben razend enthousiast over de tabletjes, Thank you Lush!
De Toner tabs zijn ook te koop in: Dream steam 2,95, moon en sun steamer 2,95.
Geen idee waarom die duurder zijn, maar dat maakt op zich niet zo veel uit.

Wat is jou favoriete product van LUSH?

Photobucket

You might also like