zondag 13 mei 2012

Shoplog van 12-5-12 Den-Haag


Gister ben ik in Den-Haag wezen shoppen, zoals jullie waarschijnlijk al hebben gelezen.
Daar komt overigens binnenkort nog een super leuke vlog online op mijn 2e kanaal: http://www.youtube.com/user/inspiredbymylife?feature=mhee
Anyways, laten we kijken naar de producten, ik ga ze allemaal even snel langs, uitgebreid review komt nog. Laat even hieronder achter waar je een review van wil zien.


 2 bruis tabletjes van Sephora, die per stuk 90 cent waren, maar er ging nog 25% korting op alle badartikelen af dus was het nog goedkoper. Ik heb geen bad, maar wil ze in kleine stukjes hakken en wil ze in een voeten badje doen.

 Ik kan niet uit de Lush zonder dat ik wat gekocht heb, dit keer wilde ik de tea tree toner tabs proberen. Dit zijn tabletten die je in je water doet voordat je wil gaan stomen. Hij bruist dan helemaal op. Tea tree is heel goed voor onzuiverheden, dus ben erg benieuwd wat dit met mijn huid doet. Hier van heb ik er 2 gekocht en ze waren per stuk 95 cent.
 Dan 3 nagel producten, 2 van Essence, 1 van Ruby kisses? Uit de Afrowinkel. (ik heb alles niet op winkel maar op categorie gelegd.) Al een tijdje wilde ik de cuticle remover kopen van Essence, omdat ik daar goede verhalen over heb gehoord. Bij Kruidvat was er nog 1+1 gratis actie op alle nagel producten, dus kocht ik nog de allround talent nagellak. Deze lak kan je voor base coat, top coat, hardener en withener gebruiken.
Dan nog 3 dingetjes van de Afrowinkel. Een grote poeder puff, zo'n hele zachte. Ik ga deze waarschijnlijk gebruiken voor mijn Elf body glow, om die heel gelijk aan te brengen.
Dan nog een body mist, in de geur cool water type. Hij blijft lang hangen en ruikt super lekker.
En nog een bublicious in watermeloen.

Ik heb niet veel gekocht, aangezien ik voor een camera aan het sparen ben en dus niet zo veel geld uit wil geven.
Ga jij binnenkort ook shoppen? Misschien zijn deze tips handig?!

Wat heb jij laatst gekocht?

Photobucket

You might also like