maandag 2 april 2012

Collumniste?

Tumblr_m0plrlgpix1qerbano1_1280_large

Misschien had je het nog niet door, maar de afgelopen week zou er een nieuwe artikel van mijn collumniste moeten zijn. Ik wil dit gewoon even uitleggen om wat duidelijk heid te geven.
Vraag me niet waarom, of hoe dit kan gebeuren, maar Michelle reageerd nergens meer op, geen mail, niks.
Haar kans als collumniste heeft ze dus behoorlijk goed verknald, dat is duidelijk.
Ik dacht dat als je zoiets wilt doen, je er wel een beetje professioneel mee om moet gaan.

Ik liet het een paar dagen rusten maar er kwam geen mail, ik bedacht me dat het eigenlijk misschien ook wel beter is als ik alleen de artikelen post. Dan heb ik het gevoel dat mijn site helemaal van "mij" is.
Ik ga dus niet weer een nieuwe collumniste zoeken, sorry als ik jullie teleurstel.

Mocht ik ooit nog een collumniste willen, dan zal ik dat natuurlijk aankondigen zodat jullie je kunnen aanmelden. Ik verwacht eigenlijk niet dat ik dat doe, maar zeg nooit nooit, niets is veranderlijker als een mens!


Photobucket

You might also like