dinsdag 3 april 2012

Tumblr

385585_393832560628248_100000045214930_1599647_1395448686_n_large
Ik heb al eens een artikel gemaakt over alle social media waar ik me op bevind en waar jullie mij kunnen volgen.
Deze keer wil ik mij focussen op Tumblr, ik heb namelijk een leuk ideetje.
Ik weet niet hoeveel mensen van mijn volgers Tumblr hebben, maar het is super snel en makkelijk aan te maken.



Ik wil alle achter de schermen foto's op mijn Tumblr plaatsen, dus dan ben jij als eerste op de hoogte van alle artikelen en filmpjes.
Ik plaats sneakpreviews, foto's van mij leven, en dingen die ik leuk vind om te delen.
Daarom vind ik Tumblr zo handig, het is alles in 1!
Nu vraag ik dus aan jullie een paar dingen:


  • Heb jij Tumblr? 
  • Vind je dit idee leuk?
  • Hoevaak zit je op Tumblr en volg je ook veel mensen?
Ik hoop dat jullie dit idee leuk vinden, want het lijk mij wel leuk.
Binnenkort komt er sowieso een filmpje van deze week, wat achter de schermen beelden, dingen die ik doe in een week en wat persoonlijke stukjes.



Photobucket

You might also like