maandag 2 april 2012

Swatch: H&M Nagellak Polish Me Happy!


Vandaag ga ik jullie een nagellakje laten zien van H&M, genaamd Polish Me Happy.
Het is een beetje een groen minty kleurtje in het flesje, maar is hij ook zo op je nagels?
Ben je benieuwd? Kijk gewoon verder!

De verpakking is dik in orde vind ik, het zit in een plastic zakje, en de verpakking van de nagellak ziet er mooi strak uit. Je ziet gelijk wat het is, welk merk, hoeveel er in zit en natuurlijk het belangrijkste, de kleur!


Ik vond het lakje een beetje moeilijk om te omschrijven, en om op de foto te zetten, dus vandaar de vele foto's.




Jeah baby! De kleur is echt helemaal mijn ding, fel, apart, en dekt in 2 laagjes!

Ik ben heel tevreden over de nagellakken van H&M, ze dekken goed, zien er strak uit en ze hebben super leuke kleuren!
Je kan dit lakje voor 3,95 bij de beauty H&M kopen.

Photobucket

You might also like