zaterdag 3 september 2011

Sick....

Jep ik ben net begonnen met een nieuw school jaar, maar ik heb nu al een flinke verkoudheid te pakken. Ik ben bijna doof en kan niet veel praten, super vervelend. Ook heb ik de laatste tijd niet zo veel inspiratie meer voor artikelen terwijl ik dat wel heel graag doe. Heb jij nog ideeien voor artikelen? Stuur ze naar me op naar inspiredby-beauty@hotmail.com of zet het bij de comments.

Zoals jullie hebben gezien heb ik dus een collumniste en daar ben ik super blij mee! Op het laatste moment vlak voor de proefperiode van de 2 dames haakte er 1 af, waardoor ik wel voor Floor moest kiezen. Maar ze schrijft heel leuk en geeft een enorme toevoeging aan mijn site.
Ik hoop dat jullie haar ook leuk vinden en veel van haar leren.



Ik duik nu weer snel mijn bedje in, want ik ben kapot.
Jullie horen binnenkort weer hoe het met me gaat en alles, dus blijf nog heel even wachten!

xx

You might also like