zondag 4 september 2011

Cupcakes we like!

Jep, sommige van jullie hebben het al gelezen op twitter, ik heb gisteravond cupcakes gebakken! En natuurlijk wil ik met grote trots mijn prachtige cupcakes presenteren:













Oke, ze hebben niet zo'n prachtige topping, maar het is beginners werk. En dan is het aardig gelukt toch?

Ik heb gewoon wat versieringen uit de kastjes getrokken en er op gestrooid, en voor het beslag had ik deze:

Ze smaakten overgens heeerrrrlijk! Vooral omdat het homemade is of course. Ik vind het heerlijk om dit soort dingen te doen in de keuken, even lekker bezig zijn en daarna de hele keuken weer schoonmaken. (op een of andere manier zat er beslag op het plafond...)
 Dit was zomaar even een artikeltje om te laten zien hoe ze geworden zijn, ik hoop dat je het leuk vind.
Heb jij laatst ook nog wat gebakken? Stuur het naar me op, lijkt me hartstikke leuk om te zien!

xx

You might also like