woensdag 31 augustus 2011

Column: Even voorstellen


Hallo lieve lezeressen van Inspired by beauty. Ik ben vanaf nu de vaste columniste op deze super leuke blog, maar wie ben ik nou eigenlijk en wat kunnen jullie van mij verwachten? Ik ben Floor Daasvand en ik ben 17 jaar. Schrijven is al lang een belangrijk onderdeel in mijn leven en daar maakt mijn eigen blog een deel van uit. Natuurlijk was ik hartstikke blij toen ik te horen kreeg dat ik af en toe een artikel voor deze blog mag schrijven! Wat je van mij kunt verwachten zijn mode update’s. Of nouja, ik zal leuke outfits voor jullie spotten, maar af en toe ook de laatste in en outs vertellen. Het is namelijk zo dat ik de opleiding Styling design doe en dan is het erg belangrijk dat je trends en andere leuke dingen spot. Ik hoop dat jullie mijn artikels leuk zullen vinden. Als je vragen hebt kun je die altijd achter laten in de comments, of een bezoekje brengen aan mijn eigen blog. Klik hier voor mijn blog.

Oke genoeg gepraat, time for some inspiration. Deze keer 3 verschillende meiden, met allemaal een geruit blousje op verschillende manieren gecombineerd. I like it!








You might also like