woensdag 7 september 2011

Review: Nivea all-in-1 extra diepreinigende gel

Laatst kocht ik de Cosmogirl en daar zat een tester bij van de nieuwe all-in-1 extra diepreinigende gel van Nivea bij. Ik vond het interesant omdat het een all-in-1 was, zodat je geen gedoe meer hebt met duizenden flesjes, tubes en potjes. Op de achterkand stond dat je het als scrub, reinigingsgel en maskertje kon gebruiken. En natuurlijk was ik benieuwd hoe het maskertje zou werken! Lees mee over mijn reactie en of ik de full size ga kopen!



Toen ik het zakje openknipte, dacht ik dat het niet genoeg zou zijn, maar integendeel ik kon er mijn hele gezicht dik mee insmeren! Er kwam een blauw-achtig goedje uit, met blauwe scrubdeeltjes. Toen ik het op mijn huid deed droogde het vrij snel hard op, en begon het een beetje te trekken. Nu gaan we het krijgen, dacht ik, dat ik er straks een te droge huid voor heb en dat dit te uitrdogend voor mijn huid is. Maar nee, zodra het opgedroogt was voelde je er niks meer van.

Het masker moest je 3 tot 5 minuten laten zitten, maar omdat ik mijn broer die net uit de douche kwam even wou laten schrikken heb ik hem er ongeveer 7 of 8 minuten op laten zitten.
Toen ik het er afging halen met een watje of washandje voelde je de scrubdeeltjes heel erg en dat was niet zo prettig. Ik raad je dus aan om het met je vingertoppen er af te halen, dan gaat het prima.

Mijn huid zag er stralend uit, mijn porieen waren veel en veel minder zichtbaar, en mijn puistjes waren veel minder rood. Ik denk dat ik zeker nog een keer de full zise ga kopen, want ik heb namelijk bij de Cosmogirl ook een kortings bon gekregen.

I see you next time!
kim.

You might also like