donderdag 8 september 2011

Oeps....

In alle drukte heb ik gewoon de dag van mijn eerste artikel vorig jaar vergeten.... Shame on me I know, maar ja ik kan de tijd niet terug draaien. Ik blog dus nu al een jaar, kan je het voorstellen? Ik eigenlijk niet echt. Er is dit jaar super veel gebeurt, ziek geweest maar ook tijden met super goede ideeien voor mijn site! Van DIY en inspirerende artikelen, ik heb veel gepost, of dat genoeg is weet ik niet maar ergens iets in mij twijfelt en zegt dat ik harder door moet werken. Dit jaar ben ik weer volop bezig met school, dus zal ik echt niet elke dag gaan posten. Natuurlijk probeer ik jullie niet in de steek te laten en tot nu toe is dat ook nog niet gebeurd. Ik zou het super vinden als jullie even bij de comments zetten wat je nog verwacht van mij en wat je graag wil dat ik nog post. Blader ook eens door mijn artikelen, en zet hieronder wat je veranderd vind, wat ik goed doe en wat beter kan, dat zou ik super tof vinden.


Ook ben ik binnenkort jarig, op 12 oktober en dan zal ik nog een leuke verrassing hebben!
Het is nu super laat en realiseerde het net pas dus vandaar dat ik in mijn bedje nog snel even een artikel ging tikken voor morgen.(als jullie dit lezen vandaag dus).

xx Kim

You might also like