zaterdag 20 augustus 2011

Verrassing!

Vandaag mag ik iets heel tofs onthullen, namelijk dat ik 1 of 2 collumnistes krijg!
Hoe ik er op kwam weet ik niet meer goed, maar het is in ieder geval groot nieuws. De twee dames  zullen zich binnenkort aan jullie voorstellen en een proefperiode ingaan. Elke week krijgen jullie 2 artikelen die niet van mij maar van de collumnistes zijn. Het is een proefperiode om te kijken wat jullie er van vinden en wat ik er van vind. Zet vooral bij de comments wat je denkt en wat je vindt van deze spontane actie.
UMA INTRUSA NO PARAÍSO
Eigenlijk wou ik al heel erg lang een collumniste, die eens in de 2 á 3 weken een collum schrijft. Maar nog niet zo lang geleden stonden er opeens 2 dames voor mij klaar om de site een leuke toevoeging te geven. Er is veel gemailt, overlegd en uiteindelijk ben ik tot 1 conculsie gekomen: In de proefperiode van 1 maand ga ik kijken wie het beste bij mijn site past, dat kan 1 iemand zijn, maar het kan ook zo voorkomen dat de dames alle 2 een collumniste worden.  Na de proefperiode neem ik een beslissing en volgt het echte werk, 1 (of 2)  keer in de 2 á 3 weken komt er een collum. Waarschijnlijk zal dat niet voor eewig zijn en kijken we nog voor hoe lang.

Ik hoop dat jullie dit leuk nieuws vinden en vooral jullie meningen delen met mij zodat we tot de beste besluiten komen.

Tot de volgende keer!

xx Kim

You might also like