vrijdag 19 augustus 2011

Kiko producten + klein review



 Zoals jullie in mijn vakantie vlog hebben gezien heb ik veel bij KIKO gekocht, het Italiaanse make-up merk. En OMG wat een walhalla was het daar! Rijen met oogschaduw en rijen met nagellak, je weet niet waar je moet beginnen. Mijn moeder en ik vonden het een geweldige winkel en ik heb ook een tip gekregen van een bezoeker dat ik KIKO zeker eens moet bezoeken. Mijn hele hand zat onder de swatches toen ik blij de winkel uit kwam met mijn tasje van KIKO. Ik ga de producten laten zien en kort reviewen, later komt er een look en/of tutorial.
Een klein deel van de winkel.
 Net nagelakje en de lipstick zijn van mijn moeder (ik deel het nagellakje). De 2 creme oogschaduws waren 1 euro, het nagellakje 2,50 en de lipstick volgens mij 4, 99.


 De verpakkingen zien er erg luxe uit, terwijl het een best goedkoop merk is. Ik houd de doosjes lekker erom omdat ik dat mooier vind staan, en de doosjes beschadigen niet.
De doosjes zijn hartvormig, schattig detail. Rechts:11 links: 22
Echt goede swatch foto's kon ik niet goed maken, maar dit zijn de kleuren.
Een hele mooie rasberry kleur. I love it!

Dan de 2e keer dat ik naar KIKO ging, ik kocht 2 oogschaduws en een potloodje. De oogschaduw was 3 euro en  het potloodje 2.
Hier zie je het potloodje, het is een mooie gouden shimmery kleur. (Hier kun je gelijk mijn nieuwe ring goed zien, wat vinden jullie er van?)
Een mooie bruine oogschaduw die goed in stappen aan te brengen is. Nr.119.
Dan een mooie highliter, waar ik al een tijd naar op zoek was. Deze is toevallig lichtroze, maar dat zie je niet echt heel goed. Hij heeft een subtiel glansje en hij is perfecht voor onder je wenkbrauw. Nr. 142.
Hier zie je de swatches ook niet heel erg goed, maar als je goed kijkt zie je ook een lichte glans in de bruine oogschaduw. Goed gepigmenteerd.
Dit zijn alle producten die mijn moeder en ik die dag hebben gekocht, + kadootjes.
Ook een leuk product, een kadootje voor mijn zus, was het pencil lipgloss. Een creamy potlood dat je als lipglos gebruikt. Deze was een shimmery roze, swatches kan ik niet laten zien want het is een kadootje...
Ook weer 2 oogschaduws om mee af te sluiten.


Ik vind KIKO een super leuk merk en ik ga er volgend jaar zeker weer heen!
Heb je nog vragen over de producten of wil je nog wat meer informatie, zet het hier onder bij de comments.

Heb jij ook KIKO producten en wat vind jij er van?

You might also like