dinsdag 2 augustus 2011

Even tussen door!

Even een tussen door berichtje om te laten weten dat ik jullie niet vergeet!!
Er is namelijk zoveel gebeurt deze vakantie, dat ik gewoon jullie allemaal wil bedanken! Ik heb een shoutout gekregen van TutorialsbySandy  en daar door heb ik van 40 abbonees (op youtube) naar de 106 gegaan!! Super tof, maar een nadeel is dat ik geen nieuwe filmpjes kan plaatsen hier in Italie!
Het komt natuurlijk allemaal goed na de vakantie, bomvol met nieuwe filmpjes, artikelen en wat leuke verassingen!!

Het is hier na een week regen weer super mooi weer, en ik ben druk bezig met een leuke vlog in elkaar te zetten!
Ik mis het bloggen en het filmpjes maken zo erg dat ik dit gewoon even moest doen.... (Erg eigenlijk he?) :D  Als ik thuis ben zal het natuurlijk wel ff duren voordat ik weer helemaal klaar ben voor het bloggen en filmpjes maken, niet omdat ik het niet wil, maar ik heb ook nog andere dingen te doen O.A voor school...

Ik hoop dat jullie je een beetje vermaken, en over 2 weken ben ik weer in NL! En die weken gaan zo voor bij dus tot dan!

xx
Uit Italiƫ!!!!!!!

You might also like