maandag 11 juli 2011

Update vakantie etc.

Om hier even wat duidelijker over te worden heb ik besloten er even een artikel voor te maken, want man wat heb ik veel reacties gehad. Jullie moeten begrijpen dat ik gewoon even op vakantie ga, dus dat er dag geen filmpjes en geen artikelen komen. (Tenzij ik iets heb in geplant). Woensdag ga ik weg, dus reageer ook niet raar als je opeens niets meer van mij hoort. Ik neem mijn laptop wel mee, maar ben niet van plan om in mijn vakantie ook nog eens veel te bloggen, reacties beantwoorden en dat soort dingen.
Ik weet dat jullie het ook allemaal heel jammer vinden, (ik ook!!) maar geniet lekker van je vakantie en dit prachtige weer, ik ga vanmiddag denk ik nog wat artikelen in plannen maar dat word echt niet veel want ik moet nog veel inpakken. Er kom morgen nog wel een filmpje aan, met hoe ik alles heb ingepakt. En............ *tromgeroffel* Ik ga lekker vloggen op vakantie!!! Ik ga de HD camera lenen van mijn vader, en die neem ik overal mee naar toe, dus als ik thuis kom word het even bewerken en online zetten! Het worden wel delen want ik ga 4 weken op vakantie en dat is toch behoorlijk wat!
Ik hoop dat jullie mij blijven volgen en wachten tot ik terug ben!
xx

Wat gaat er mee in je beautycase?

You might also like