zondag 14 augustus 2011

I'm back!


Klik hier voor deel 2
Jep! Ik ben weer terug, terug van vakantie, eindelijk! Ik heb weer zo zin om weer te bloggen, vloggen, filmpjes maken en alles wat daarbij hoort. Als eerste, super bedankt voor al het abboneren! Dit is tot nu toe het gaafste wat ik heb mee gemaakt. De vakantie was heerlijk, maar ik ben blij dat ik weer wat van me kan laten horen. Natuurlijk moet ik nog veel voor school doen, en moet ik weer even in mijn gewone ritme komen. (Waar het bloggen bij hoort of course!) Ook heb ik nog niet zo veel namen ingestuurd gekregen voor mijn 2e kanaal, vandaar dat ik niet deze vlog op dat kanaal kon zetten. Blijf inzenden en bedenken van namen en er komt vanzelf een filmpje waar ik de naam bekent ga maken. Binnenkort ga ik een filmpje maken waar ik vragen ga beantwoorden, die jullie hebben ingezonden. Heb jij nou een vraag of meerdere vragen die je mij wil stellen? Stuur hem op naar inspiredby-beauty@hotmail.com en de leukste vragen beantwoord ik. Als het goed uitpakt ga ik dit standaard om de zoveel tijd doen.

Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is geworden en anders zet je het nog even bij de comments.
xx

You might also like