vrijdag 8 juli 2011

Review: Essence kajal pencil


Al een tijdje geleden kocht ik deze 2 kajal pencils van Essence, 08 Teddy en 17 Neon sweetie. Allebei waren ze 1,- dus nam ze mee. Het zijn Best mooie potloodjes, een bruine en een fel gele.  Bruin is altijd makkelijk om te hebben, en geel leek me wel gaaf voor de zomer!
Bereid je voor op een korte review
Kijk mee naar de swatches!
 Oke, dit zijn ze dus, simpele verpakking, maar ach, wat verwacht je van 1 euro?
 Best goed gepigmenteerd vind je niet?

Zoals je ziet heb ik de bruine al lekker veel gebruikt. Echt longlasting zijn de potloodjes niet, dan moet je bij de longlasting variant zijn die volgens mij ook maar 2 euro kosten, geen geld dus!
Ik ben blij met de potlootjes en vind de gele ook geweldig om in de zomer te dragen, ik hou van felle kleuren en heb er ook behoorlijk wat in mijn stash, dus geel mag niet ontbreken!

You might also like