donderdag 7 juli 2011

Pictures met het warme weer!

Door dit prachtige weer heb ik me laten inspireren en pakte mijn fotocamera er weer eens bij, wat ik vaker doe als de zon zo lekker schijnt. Het was namelijk niet te warm, maar ook zeker niet te koud, heer lijk weer om wat leuke foto´s te schieten dus!
Ik zocht weer wat door mijn camera om te kijken wat voor functies die nou eigenlijk allemaal heeft. En ja ik weet het, ik heb hem al een poos, maar ik ben er nooit goed voor gaan zitten en als ik het dan doorlas, was het snel en was ik het de volgende dag alweer vergeten. Dit zijn zomaar een paar foto´s die ik in de tuin maakte, veel van het zelfde onderwerp. Het was meer om te testen, te experimenteren etc. Ik ben van plan om nog een keer een wandeling te maken en daar wat mooie plaatjes te schieten. Ook op vakantie neem ik natuurlijk mijn camera mee en ga een selectie foto´s weer online plaatsen.
Oke, genoeg gepraat, tijd voor foto´s vind je niet?



 Milou vind het ook echt heerlijk om in de zon te liggen, echt een mooi-weer-hondje.






Aaaaaah een bij! 
 En toen sprong er een kikker in het water.






En dat was het al weer, even een kort artikeltje met dit mooie weer.
Ahaha, elke keer zeg ik dat ik minder artikelen en minder filmpjes ga maken, maar door dit weer krijg ik gewoon zo veel inspiratie!

xx

You might also like