woensdag 6 juli 2011

I did it!

Jeej eindelijk!! Mijn haar is geverft! En, wat vinden jullie hiervan??


Eigenlijk is het niet helemaal waar, ja ik heb mijn haar geverft, maar niet in het echt...
Hoe dan? Ik ben eigenlijk al jaren op zoek naar een site waar je je haar kan verven, en een ander kapsel kan geven. Nu heb ik die site gevonden, maar nog veel beter! Daar ga ik jullie zo meer over vertellen.
Ik heb mijn haar dus online geverft, via http://www.taaz.com/makeover.html. Een site waar je make-up, haar en accesoires kan doen. Ik zit er dus al een paar dagen mee te experimenteren en het is echt leuk om te doen!
Het enige wat je hoeft te doen is een foto maken zonder make up en je haar uit je gezicht. Die upload je dan en je kan aan de slag! Moeilijk is het niet, alles staat in het engels aangegeven en alles wijst voor zich. Van totaal nude looks tot heftige make-up, het kan allemaal!
Je hoeft natuurlijk niet perse op je eigen foto te beginnen, er staan 8 modellen klaar om in de make-up te gaan.

Een heerlijke bezigheid voor in de vakantie als het op het buiten toch iets te warm is!
Veel plezier met experimenteren en vergeet je mooiste look niet op te sturen naar mij!
xx

You might also like