dinsdag 23 juni 2015

New in: Rose gouden brogues


Al een hele tijd staan ze op mijn wishlist, gouden brogues! Ik weet niet wat het is met deze schoenen, maar ze trekken mijn aandacht gewoon als een magneet naar zich toe.
De schoenen heb ik al vaak gezien bij fashion bloggers en Youtubers, maar ik kon ze zelf niet erg goed in de winkels vinden. Bovendien wilde ik er niet te veel voor betalen.
Ik had de hoop een beetje opgegeven, tot dat mijn zus ze tegenkwam in de winkel Omoda in Breda. Dat ging dus zoals op bovenstaande foto.




Ik heb meteen de website opgezocht maar kon ze helaas nergens vinden. Geen idee hoe het komt, maar de schoenen zijn niet te vinden als je ze op categorie opzoekt.
Toen ik verder ging googlen kwam ik erachter dat deze soort schoenen Brogues heten. En ja, ik als internet geek had niet heel veel meer tijd en clicks nodig om ze uit eindelijk wel te vinden. Op de site van Omoda.

Ik dacht er eigenlijk verder niet erg over na en de volgende dag bestelde ik ze. Dinsdag stond de postbode met het pakket in zijn handen en mijn moeder maakte een heuse unboxing video. Aangezien ik op school zat en too excited was heeft mijn moeder hem opengemaakt.

Helaas was het eerste paar wat ik binnenkreeg een beetje kapot, het stiksel zat los en dat vond ik zonde. Na een kleine handeling op de site was het geregeld en zodra ik mijn paar schoenen verstuurd had zou ik mijn nieuwe paar alweer opgestuurd krijgen.
Echt, ik vond de service top. Bijna zo goed als de service van Coolblue.



Anyhow, ik heb mijn gouden brogues binnen en ik ben er maar al te blij mee! Sommige mensen vinden ze helemaal niks, anderen vinden ze geweldig. Ach ja, zo lang ik er maar happy mee ben.
Wat vind jij van mijn nieuwe schoenen?

You might also like