maandag 22 juni 2015

Geslaagd passie en vakantie! ' Sara's Column




Hi! Hoe is het met jullie? Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben ben ik een hele poos weggeweest. Ik zat namelijk dit jaar in mijn examenjaar waardoor ik heel weinig tijd voor andere dingen dan leren, ik wilde niks liever dan slagen! En yes, dat is me gelukt in één keer! :) Ben je benieuwd naar mijn verhalen in dit artikel? Lees dan snel verder!


De tijd dat ik weg ben geweest heb ik over veel dingen kunnen nadenken. Want wat wil ik nou eigenlijk? Ik hou ontzettend veel van schrijven en bloggen doe ik echt met plezier dus hier wilde ik zeker mee doorgaan, maar op wat voor manier? Doordat ik veel stress had met school had ik niet het idee dat ik kwaliteit kon leveren in mijn artikel, terwijl ik dat wel heel belangrijk vind. Misschien was het daarom voor mij beter om me eerst te richten op school en daarna wel die kwaliteit te kunnen leveren in het schrijven die ik wil leveren. Ik hoop dat jullie zo een beetje kunnen begrijpen waarom ik een poos weg was. Ik ben nu wel mooi geslaagd en kan eindelijk werk maken van mijn passie!

Ik zat zo na te denken  over mijn eigen blog en de artikel die ik voor Kim schrijf. Het voelde een beetje dubbel omdat ik op Kim haar blog eigenlijk een ongeveer dezelfde soort artikelen schreef dat ik op mijn eigen blog deed. Was dat wel leuk op die manier? Ik ben hier een columniste! Wat houdt dat eigenlijk precies in? Ik heb er over na kunnen denken en heb wat opgezocht op internet. Een column houdt meer in om een stukje te schrijven over jezelf en wat je doet, via mijn column hier kun je dan doorverwezen worden naar mijn eigen blog waar ik artikelen schrijf over beauty, fashion, lifestyle & innerbeauty. Is dat niet veel leuker? Ik wil graag het allebei een eigen doel geven, in plaats van dat het soortgelijke artikelen zijn.

Zoals ik net verteld had ben ik dus geslaagd, yay! Laat hieronder ook zeker even weten of jij geslaagd bent ;) En zo niet, hoe gaat het met de herkansingen? En wat gaan jullie doen deze zomer?

De dag dat ik gebeld zou worden of ik geslaagd was lagen de zenuwen zó hoog bij mij. Ik ben echt iemand die dan zo zenuwachtig is en dan ook echt van het allerergste uitgaat. Er kwam gelijk in me op dat ik wel een twee zou hebben voor de vakken waar ik minder goed in ben, terwijl dat nergens voor nodig is? Haha, herkennen jullie dit? En toen ik dan toen eindelijk gebeld heb na drie keer te hebben gedoucht op één ochtend (ja, je moet wat te doen hebben) mijn halve lijf opengekrabd te hebben (oké, misschien iets overdreven haha) en alles eruit gegooid heb door heel veel bewegen hoorde ik dat ik geslaagd was. Oh yeah! Eindelijk, klaar! En eindelijk doen waar ik me zo verheugd op had. Deze zomer werk steken in alles wat ik leuk vind en volgend jaar beginnen op een nieuwe school! Voor de mensen die het zich afvragen: ik ga naar het MediaCollege in Amsterdam de opleiding Mediamanager doen. Toevallig dezelfde opleiding als Kim maar dan op een andere school! Welke opleiding ben jij nu aan het doen of ga je nog doen?

En natuurlijk horen er heel veel feestjes na een examen! Oh, misschien achteraf toch een beetje verkeerd gepland.. Ik had al twee nachten doorgehaald en toen moest ik die avond nog mijn eigen verjaardagsfeest geven.. Die middag voordat het feest begon wilde ik al mijn bed in om te slapen omdat ik zó moe was, maar ja, ik kon moeilijk gaan slapen op mijn eigen feestje? Naja, weet ik tenminste voor de volgende keer dat drie nachten niet slapen niet helemaal mijn ding is haha.

En binnenkort ga ik ook met een vriendin naar Mallorca toe! Zo ontzettend veel zin in. Is iemand van jullie daar ooit geweest? Ik nog niet namelijk, ben heel benieuwd! Enige nadeel is dat we 4 uur in de ochtend vertrekken met het vliegtuig.. je moet er iets voor over hebben haha. En ook daar ga ik verder met doen wat ik leuk vind! Ik heb namelijk besloten die hele vakantie te vloggen als een begin voor mijn youtube kanaal. Als die echt online staat laat ik het zeker weten!

Ik ben bezig met een domeinnaam te kopen voor mijn blog, alles te bewerken & mijn youtube kanaal van start te zetten! Wat hebben jullie de afgelopen tijd beleeft?

Ik hoor het graag!

Lot of love,
Sara

You might also like