dinsdag 12 mei 2015

Essence nieuwe trend edition “iArriba!”


 Viva México! Deze zomer reist essence naar het land van de Maya’s, sombrero’s en prachtige stranden van Cancún. Van half juli tot half augustus 2015 biedt de nieuwe trend edition “iArriba!” zomerse producten voor een vrolijke, kleurrijke stijl – net als de pracht en praal die je kunt bewonderen op de typische Mexicaanse markten. Geïnspireerd op de kleurrijke bloesems en kleding is de toonzetting van deze collectie met rood, roze en paars prachtig helder en fris. Highlights: een haarpoeder in castagnettenstijl, een waaier met schitterende bloemenprint, ideaal voor hete zomerdagen, en een oogschaduw en blush met prachtige kleurschakeringen. 

Essence heeft weer een nieuwe Limited Edition collectie voor je bedacht en deze keer was ik zo enthousiast dat ik hier even een artikel aan wilde wijden. Kijk je mee?





essence ¡Arriba! – eyeshadow
Deze prachtige kleuren in deze oogschaduws laten je ogen stralen! Ik vind het effect ontzettend gaaf en leuk om te zien. De kleuren kan je mixen, maar ook lost van elkaar aan brengen.
Verkrijgbaar in 01 la vida loca en 02 macarena mint.
Consumentenadviesprijs: € 1,99.



essence ¡Arriba! – hair chalk 
Breng het optimale festival gevoel naar boven en kleur je haar met deze leuke hair chalks! Ik vind het nog steeds leuk om te zien en ik ben heel benieuwd of dit werkt of niet!
Verkrijgbaar in 01 hola, guapa en 02 macarena mint.
Consumentenadviesprijs: € 3,99.

essence ¡Arriba! – waaier 
Met deze vrolijke waaier zal jij je lekker kunnen afkoelen in de hitte van de zon! De bloemen en kleuren brengen je gelijk naar een tropisch paradijs, zelfs in je achtertuin. Ik vind het echt geweldig dat deze in de collectie zit, dat geeft het net wat extra's!
Verkrijgbaar in 01 festival of colours.
Consumentenadviesprijs: € 2,99.


essence ¡Arriba! – blush 
Deze blush ziet er net als de oogschaduws prachtig uit! De kleuren mengen zich samen en laten een mooie natuurlijke blos op je wangen achter.
Verkrijgbaar in 01 baila, baila.
Consumentenadviesprijs: € 2,99.


essence ¡Arriba! – lipgloss 
Deze fruitige lipglossjes zijn een echte must deze zomer! Ze geven je lippen een leuk kleurtje en een prachtige glans. Handig voor in je tas!
Verkrijgbaar in 01 hola, guapa en 02 red corazón.
Consumentenadviesprijs: € 1,89.


essence ¡Arriba! – nail polish 
Deze leuke nagellakjes mogen absoluut niet ontbreken in de collectie. Met de speciale finishes ben ik heel benieuwd wat deze gaan doen op je nagels en in combinatie met de topcoats!
Verkrijgbaar in 01 hola, guapa, 02 macarena mint, 03 red corazón en 04 la vida loca. Consumentenadviesprijs: € 1,89.




essence ¡Arriba! – top coat 
Topcoats! Met deze leuke topcoats kun je je nagellak net wat anders maken en een upgrade geven. Ik vind het echt super leuk!
Verkrijgbaar in 01 chica bonita en 02 festival of colours.
Consumentenadviesprijs: € 1,99.

Wat vind jij van deze collectie van Essence? Ik ben erg benieuwd naar de producten. Omdat ik de collectie er zo leuk uit vond zien ben ik zeker van plan om even de collectie te gaan bekijken!

essence iArriba!” is verkrijgbaar van half juli tot half augustus 2015 (zolang de voorraad strekt) bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België.

You might also like