vrijdag 15 mei 2015

Dutch Youtube Gathering 2015!


Jaaa! De 10e editie van de Dutch Youtube Gathering komt er aan! Op 23 mei is het zover, dan komen alle Youtubers en volgers bij elkaar om een hele leuke dag te hebben.
Ik ben al sinds de 6e editie aanwezig en in die tijd is er flink wat veranderd. Elk jaar was het ontzettend leuk, en daarom heb ik ontzettend veel zin in deze dag.
Voor de duidelijkheid, ik ben dus de hele dag aanwezig. Waarschijnlijk zal ik ook op een vaste plek gaan staan zodat jullie me wat beter kunnen vinden. Houd mijn twitter (@kimvanharen) goed in de gaten, want daar zal ik op zetten waar ik ben en wat voor leuke dingen er te doen zijn!

Dit jaar zijn de kaartjes volledig uitverkocht, een kaartje kan je dus helaas niet meer kopen. Natuurlijk hoop ik dat veel van jullie dit al gedaan hebben en dat ik jullie allemaal ga zien! Het is voor mij echt een van de mooiste dagen in het jaar.
Deze keer is ook de locatie weer groter geworden, het vind namelijk plaats in de jaar beurs van Utrecht. Waaah! Bizar dat het op de 6e editie nog in een discotheek was waar 700 man in kon. Kan je het geloven?

In ieder geval, ik heb er ontzettend veel zin in, en ik hoop jullie ook! Kom alsjeblieft naar me toe als je me ziet, dat vind ik echt ontzettend leuk en gezellig. Maak lekker een praatje, kom op de foto of wat dan ook. Het is een gezellige dag waar je al je favoriete Youtubers kan meeten, dus doe dat dan ook!
En geloof me, ik ben nog zenuwachtiger dan jullie, want jullie kennen mij wel maar ik jullie niet!

Tot de #DYTG2015!


You might also like