maandag 23 maart 2015

Wat is beauty? Sara's column



Bron: www.google.nl

Neem ook een kijkje op mijn blog: www.saravanhees.weebly.com 

Goeiemorgen! De kans is groot dat je buiten inspiredbybeauty nog veel meer beauty blogs volgt. Zeker als je een echt beauty meisjes bent! Ook ik check gelijk mijn bloglovin feed als ik wakker word om de nieuwste blogpost te lezen en daarna open ik YouTube om alle gemiste filmpjes terug te kijken. We zijn dol op het ontdekken van nieuwe producten! Meisjes die schrijven over een bepaald product, die filmen hoe ze een mooie look in elkaar zetten en laten zien hoe je het mooiste volume creëert in futloos haar. Kortom: we zijn er volop mee bezig! Maar wat is beauty nou eigenlijk? Is dat voor iedereen anders? Vandaag probeer ik mijn eigen mening te vertellen en ook hoor ik graag jullie mening! Veel leesplezier!

Beauty is natuurlijk een heel groot begrip en kan je niet in een paar woorden omschrijven. We noemen iemand een beauty als we diegene heel mooi vinden. Maar ook alles wat met uiterlijke verzorging te maken heeft te maken noemen we beauty. Eigenlijk alles wat een typisch meisje-meisje leuk vind.

Wat is beauty voor mij?

Ik noem iemand een beauty als diegene kan laten zien dat zij een schoonheid is door haar natuurlijke schoonheid te kunnen laten zien. Beauty is voor mij bedoelt je mooie punten te accentueren en niet te bedekken. Zelf ben ik gek op make-up en draag ik ook best wat van en vind het leuk om hierover te schrijven op mijn blog. Ik ben dol op het ontdekken van nieuwe blushes, lipsticks en foundations en die met iedereen te delen. Maar wat ik ook wil laten zien als beautyblogger is dat wij meisjes ook een schoonheid zijn zonder deze producten. 

'Innerbeauty is great, but a little mascara never hurts' 

Deze quote past echt helemaal bij mij! Ik vind het belangrijk dat je je natuurlijke schoonheid kunt laten zien, maar wat hulp van make-up producten kan nooit kwaad toch? ;) Beauty kan laten zien dat wij meisjes zelfverzekerd zijn maar ook onze minder mooie kanten kunnen toegeven.

Wat is beauty voor jou?

Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie antwoord geven op deze vraag. Laat het zeker achter bij de comments. Ik heb op het internet geen antwoorden kunnen geven. Terwijl ik deze vraag eigenlijk heel interessant vind! Waarom is hier niet eerder aandacht aan besteedt? Alleen maar blogpost óver beauty. Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden. Tot over twee weken! Wil je nog meer artikelen van mij lezen? Dan kan je een kijkje nemen op mijn blog die boven deze blog staat vermeld. Alvast bedankt!

Heel veel liefs,
Sara


You might also like