zaterdag 21 februari 2015

10 schattige dingen onder €5,- !


Langzaam aan gaan we weer richting de lente, en dan verander ik altijd in een soort opruim monster en wil ik allemaal leuke nieuwe schattige spulletjes. Een hele leuke eigenschap, maar als je daadwerkelijk al die schattige dingen koopt kan het aardig oplopen.
Vandaag ga ik je 10 schattige dingen laten zien die ik wel zou willen, maar allemaal onder de 5 euro!





Deze wax seal stamp van Hema, hoe cute!? Als je ooit een brief of uitnodiging stuurt kan je het ontzettend leuk op pimpen door deze stamp. 
Dit super cute stamp setje is te koop voor 4,- bij Hema.


Deze vrolijke cocktail prikkers zijn toch super leuk om in leuke kleine hapjes te doen? Houd een gezellig vriendinnen avondje en je steelt de show!
€2,- bij Flying Tiger

School is lang niet zo saai meer met deze coole paperclips. Ik heb ze wel eens in hartjes vormen gezien maar nog nooit in fietsjes. Hoe leuk?!
€4,- bij Flying Tiger
Nog meer cute stempel setjes! I love roze, en stempels! Het lijkt me echt heel leuk om zo'n setje in huis te hebben voor de keren dat ik briefjes verstuur.
€1,- bij Hema


Hier dacht ik meteen aan pasen, geen idee waarom, maar dit schattige notitie blok huisje staat vast geweldig op mijn bureau!
€3,- bij Flying Tiger


Het absolute rose palette is sinds kort te vinden in de kruidvat, en ik ben er erg nieuwsgierig naar! Het lijkt me een heel fijn palette om dagelijks mee te werken.
€4,99 bij Kruidvat 

Wil je toch wat meer je best doen met sparen? Met deze knal roze spaarpot moet dat wel goed komen! Ik vind deze persoonlijk echt geweldig.
€4,99 bij Xenos


Macarons, ik ben obsessed met ze. Ik heb ze al eens eerder zelf gemaakt en die waren erg lekker! Ik wil ze snel nog eens maken!
€2,99 bij Xenos


Een ontzettend schattig krijtbordje waar je al je todo's of leuke berichtjes op kan schrijven. Je kan uiteraard ook andere mensen er op laten tekenen!
€2,95 bij WAAR


Al deze bovenstaande spulletjes zijn ontzettend leuk om voor jezelf te houden of om weg te geven, net als dit kleine potje met schattige zeepjes!
Het toppunt van schattigheid als het aan mij ligt.
€4,95 bij WAAR


En dit waren de 10 spulletjes tot 5 euro! Ik zelf ga denk ik binnenkort de macarons kopen, want die heb ik echt al te lang niet meer gegeten!

You might also like