donderdag 29 januari 2015

New in! Bomber jacket






Afgelopen zaterdag ben ik even de stad in gegaan en liep ik heerlijk even rond te snuffelen. Heel gevaarlijk, aangezien ik van plan was om totaal niets te kopen. Ik ben aan het sparen voor een camera en het heeft weinig zin als ik maar blijf uitgeven. 
Toch kon ik het afgelopen zaterdag echt niet laten en kocht ik een prachtig item waar ik nu verliefd op ben. In de sale nog wel, en behoorlijk!





Ik poste die dag erna meteen een foto met mijn nieuwe jasje, omdat ik er gewoon zo blij mee was.

De trend bomberjackets is ontzettend hip tegenwoordig en ik vind het ontzettend leuk staan. Lekker zittende jasjes met een leuke print om je outfit comfortabel op te leuken. Beter kan niet!


Toen ik langs de sale items in de rekken van de WE liep viel mijn oog opeens op dit jasje. Alleen 4 jasjes hingen er nog, helaas in alleen maar grote maten. Ik bekeek het jasje goed maar twijfelde over de maat. Toen ik hem weer terug hing bedacht ik me toch en probeerde hem aan. Want ja, zo erg zijn wij meiden, we kunnen zo verliefd zijn op een item dat de maat niet eens meer uitmaakt. Het kan tenslotte ook erg fashionable staan om een item in een grotere maat te hebben, right ladies?



Het jasje heeft een ontzettend leuk patroontje in mooie kleuren. Toch zijn de kleuren niet zo opvallend dat ze het jasje te apart maken, want het jasje blijft ontzettend goed te combineren.
Verder zit er een gouden rits op met een leuk hangertje. Ik houd er van!


 Goed, dit is dus mijn nieuwste aankoop en laatste liefde, dus jullie zijn wee rop de hoogte!
Thanks voor het lezen!

Ben jij ook weg van deze jasjes? Of vind je het toch maar niks?


You might also like